اخبار داغ

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۸۲ نفر رسید‌

تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۸۲ نفر رسید‌
مهدی شفیعی گفت: از ۶۴ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست ۲۲ نفر با متوسط سن ۶۴ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است که بر این اساس از آغاز این اپیدمی در استان تاکنون مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ به ۲۸۲ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  ” راه آرمان ” مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان گفت: از ۶۴ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست  ۲۲ نفر با متوسط سن ۶۴ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است که بر این اساس از آغاز این اپیدمی در استان تاکنون مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ به ۲۸۲ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: از۲۲ مورد جدید مبتلا به بیماری کرونا  ۱۲ مرد و  ۱۰ زن که ۱۴نفر  در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که از این تعداد ۵ نفر شهرستان زرند، ۱ نفر شهرستان شهربابک، ۱ نفر شهرستان راور، ۱ نفر شهرستان بردسیر و  ۶ نفر بیمارستان های شهر کرمان؛ ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر مربوط به حوزه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر مربوط به حوزه علوم پزشکی بم و یک نفر مربوط به حوزه علوم پزشکی سیرجان است.

,

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تعداد کادر درمان مبتلا شده از ابتدا تاکنون۲۳مورد بوده است که از این تعداد ۶ نفر پزشک و مابقی سایرکادر درمانی هستند و تاکنون مورد فوتی در کادر درمان نداشته ایم.

,

شفیعی به تفکیک نمونه های مثبت بر اساس حوزه های تحت پوشش دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون اشاره کرد و توضیح داد: ۲۱۶ مورد مبتلا به ویروس کویید 19  متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۰ مورد دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۳ مورد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،۱۳ مورد دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۰ مورد  متعلق به دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مرد به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند؛ بیان کرد: از تعداد ۴ مورد جانباخته، ۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱نفر مربوط به شهرستان کرمان و ۱ نفر مربوط به شهرستان زرند بوده است و در مجموع از ابتدا تا کنون ۳۲ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

,

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر از بیمارستان های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۱۷۱ مورد است همچنین از ابتدای این اپیدمی تاکنون ۲۵۰ نفر در بیمارستان های استان کرمان بستری شده اند  و در حال حاضر ۴نفر در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند.

,

شفیعی توضیح داد: هم اکنون ۱۰  نفر در آی سی یو بیمارستان های استان بستری و ۳ نفر در نقاهتگاه حضور دارند ضمن این که از ابتدای اپیدمی بیماری کرونا در کرمان تا کنون  ۳۵  نفر در نقاهتگاه بسر برده که بعد از گذراندن دوران نقاهت خود راهی منزل شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه