اخبار داغ

پنتاگون انتشار آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا را ممنوع کرد

پنتاگون انتشار آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا را ممنوع کرد
وزارت دفاع آمریکا به کلیه پایگاه‌های نظامی و یگان‌های رزمی زیرمجموعه خود دستور داد که از این پس انتشار آمار تفکیکی مبتلایان به ویروس کرونا را متوقف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری هیل، وزارت دفاع آمریکا به کلیه پایگاه‌های نظامی و فرماندهی یگان‌های رزمی این کشور در آمریکا و سایر نقاط جهان دستور داد که از انتشار آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در  میان نیروهای تحت‌ امرشان خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«آلیسا فرح» سخنگوی پنتاگون طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از این پس آمار یگان‌های رزمی، پایگاه‌های نظامی و سایر زیرمجموعه‌های وزارت دفاع آمریکا به‌طور مجزا منتشر نخواهد شد.

,

به گفته این مقام آمریکایی، ارائه آمارهای تجمیعی [بدون تفکیک] مربوط به مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در یگان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت دفاع آمریکا همچنان ادامه خواهد یافت.

,

سخنگوی پنتاگون دلیل ممنوع شدن انتشار آمارهای تفکیکی از مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در یگان‌ها و نهادهای تابعه را «نگرانی‌های مرتبط با امنیت عملیاتی» اعلام کرده است.

,

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا، تا ظهر دیروز سه‌شنبه ابتلای 1259 نفر از کارکنان زیرمجموعه این وزارتخانه -اعم از نظامیان، کارمندان غیرنظامی، پیمانکاران و اعضای خانواده کارکنان- به ویروس کرونا تأیید شده است که در این میان، 4 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

,

569 نظامی، 220 غیرنظامی و 150 عضو خانواده نظامی، 64 پرسنل قراردادی از پرسنل و کارکنان ارتش آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه