اخبار داغ

در گفتگوی رئیس مجلس با ۴ استاندار مطرح شد:

تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونایی

تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونایی
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ۴ استاندار بر تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان در شرایط بحران کرونا تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس با کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر و استانداران آذربایجان غربی، کردستان و گیلان، ضمن بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا و کنترل ترددها در این استانها، خواستار ایجاد ستادهای استانی برای کمک رسانی به  افرادی شد که شغل خود را در بحران کرونا از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجلس در تماس با کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر در جریان آخرین اقدامات هلال احمر در مقابله با شیوع کرونا و همچنین روند  امدادرسانی این نهاد در مناطق سیل زده قرار  گرفت و خواستار استمرار خدمات  آموزشی و  اجتماعی این جمعیت برای مهار کرونا  شد.

,

لاریجانی با قدردانی از گروه های داوطلب  فعال در جمعیت هلال احمر افزود: فرهنگ داوطلبی و امدادرسانی برای تامین سلامت عمومی باید حفظ و تکریم شود.

,

رئیس مجلس همچنین تجربه هلال احمر‌ در  استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای مبارزه با کرونا را موثر و قابل اجرا در دیگر بخش های کشور خواند و افزود:خیرین  تاکنون گام های خوبی در مقابله با گسترش بحران برداشته اند که جای قدردانی دارد. 

,

وی همچنین در تماس های جداگانه با استانداران  آذربایجان غربی، کردستان و گیلان ، ضمن بررسی آخرین تحولات کرونا در این استان ها، وضعیت کنترل  تردد در استان های مذکور را مناسب و در  قطع چرخه  انتقال کرونا  اثربخش توصیف کرد و افزود: البته  انتظار مردم این بود  که  کنترل ترددها زودتر صورت بگیرد‌.

,

لاریجانی در این گفت و گوها  همچنین  بر لزوم توجه استانداران  به  کارگران روز مزد،  افرادی که شغل خود را در بحران کرونا از دست داده اند  و اشخاص فاقد شغل تاکید کرد و گفت:  لازم است هر یک از استانداران، در استان خود ستادهایی را برای کمک رسانی به این اقشار ایجاد  و با کمک خیرین و نهادهای مختلف ، بسته هایی حمایتی را در بین افرادی که شغل خود را از دست داده اند و اشخاص فاقد شغل توزیع نمایند.

,

براساس این گزارش، در آغاز این گفت و گو ها،  سرپرست جمعیت هلال احمر و استانداران گیلان، کردستان و آذربایجان غربی، گزارش های مجزایی از اقدامات صورت گرفته  در مقابله با کرونا ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه