اخبار داغ

سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی:

5 واحد صنفی متخلف در خراسان جنوبی پلمپ شد/ کاهش 65 درصدی سوخت در استان

5 واحد صنفی متخلف در خراسان جنوبی پلمپ شد/ کاهش 65 درصدی سوخت در استان
خوش‌خبر گفت: طی 24 ساعت گذشته 13 هزار بازدید از اصناف خراسان‌جنوبی انجام شد که 5 واحد صنفی به دلیل تخلف از رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلمپ و به 128 واحد تذکر داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر خوش خبر سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این‌که امروز روز سیزده فروردین و روز طبیعت بود اما مردم فهیم خراسان‌جنوبی با در خانه ماندن و نه گفتن به سیزده بدر برای افزایش سلامتی هم استانی‌ها سنگ تمام گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی افزود: در سطح 24 ایستگاه کنترلی استان مراقبین با شدت، دقت و حضور حداکثری با کمک نیروهای انتظامی، هلال احمر، راهداری، فرمانداران و بخشداران برای تحقق به اهداف طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پای کار هستند.
,
 
,
سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: در نتیجه اقدامات صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته از ورود 74 و خروج 59 دستگاه خودرو به استان ممانعت شده است.
,
 
,
خوش‌خبر عنوان کرد: همچنین در این مدت 13 هزار بازدید از اصناف انجام شد که 5 واحد صنفی به دلیل تخلف از رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلمپ و به 128 واحد تذکر داده شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: همه باید برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان تلاش کنند.
,
 
,
سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی گفت: طی مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان سوخت در استان بیش از 65 درصد کاهش داشت که نشان از توجه مردم به در خانه ماندن و کاهش تردد دارد.
,
 
,
خوش‌خبر با بیان این‌که مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمندانه پاسخ مثبت دادند، افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی طرحی ملی است و در حال حاضر تا 20 فروردین ماه ادامه دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: هر گونه تصمیم در مورد تمدید طرح بستگی به نظر رئیس جمهور و ابلاغ به استان‌ها دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه