اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خبرداد

فعالیت ۱۵ کارگاه تولید ماسک در فراهان

فعالیت ۱۵ کارگاه تولید ماسک در فراهان
رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شهرستان فراهان ۱۵ کارگاه با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان و کمک های خیرین در حال تولید ماسک هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بسیجیان گروه های جهادی بسیج سازندگی فراهان در امری خداپسندانه بدون هیچ مزد و منتی مشغول تولید ماسک در کارگاه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

سرهنگ حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: بسیجیان گروه های جهادی به‌صورت خودجوش و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حال تولید ماسک برای مردم هستند.

,

وی افزود:مردم ما همواره ثابت کردند که در بسیاری از حوزه‌ها از جمله بهداشت و درمان قادر به انجام امور و خدمت‌رسانی هستند.

,

رضایی اظهار کرد: ملت ایران همواره در سختی‌ها پشت یکدیگر هستند و این روزها نیز گروه های جهادی برای رفع بحران کرونا دست در دست یکدیگر دادند و با کمک هم و با تأمین تجهیزات بهداشتی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شهرستان فراهان ۱۵ کارگاه با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان و کمک های خیرین در حال تولید ماسک هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: مردمی که امروز تجهیزات بهداشتی را به‌ صورت خودجوش تأمین می‌کنند همان مردمی هستند که در دوران دهه ۶۰ و جنگ پشت جبهه‌ها رزمندگان را پشتیبانی می‌ کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه