اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
یزدانپناه از راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در استان خبر داد و گفت: ایثار مردم در قطع شیوع ویروس کرونا کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز یزدان پناه در گفتگو با  صبح زاگرس گفت : مردم کهگیلویه و بویراحمد سابقه درخشانی در ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی داشتند و کار امروز انها در سیزده بدر و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح زاگرس,


وی با تقدیر از مردم که از ابتدای شیوع این ویروس در استان خوب توانستند سلامتی را مدیریت کنند گفت : انتظار ما شیوع گسترده ای تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹ بود اما مردم با رعایت بهداشت و قطع زنجیره های شیوع به خوبی توانستند از شیوع گسترده جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از نمونه گیری روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار مشکوک در استان خبر داد و گفت:  ما روزانه مبتلایان مثبتی در استان داریم اما این رشد بر اساس ارزیابی ها نبوده و این نشانه رعایت کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

یزدان پناه گفت: اگر مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را بی خوبی رعایت کنند می توانیم شاهد قطع زنجیره شیوع کووید ۱۹ در استان باشیم.

وی در ادامه گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد و به شرط سیر نزولی این بیماری و رعایت مردم ممکن هست این طرح تمدید نشود و اگر مردم رعایت نکنند و قطع کننده زنجیره نباشند طرح ادامه پیدا می کند.

یزدان پناه  از راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در استان خبر داد و گفت: در اولین اقدام ۵۰ نمونه به این آزمایشگاه ارسال می شود و با محقق شدن این مهم می توانیم شاهد نمونه گیری های بیشتری در استان باشیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی ابراز داشت: جواب این 50 آزمایش برای آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران ارسال خواهد شد و امیدواریم در صورت تایید از روز شنبه این آزمایشگاه به طور رسمی شروع به کار نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه