اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

۲۰ فروردین پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

۲۰ فروردین پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد
جمالی با مطلوب ارزیابی کردن شیوع ویروس کرونا در استان گفت : به شرط رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و سیر نزولی شیوع کرونا ۲۰ فروردین می تواند پایان اجرای این طرح باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمالی در گفتگو با خبرنگار  صبح زاگرس با تقدیر از مردم استان در خصوص رعایت و عمل به طرح  پویش در خانه بمانیم سیزده بدر گفت:سیزده بدر از دیرباز بین مردم ایران و کهگیلویه و بویر احمد دارای آئین و رسوم خاصی بوده است ، اما مردم برای حفظ سلامتی و قطع زنجیره شیوع کرونا در خانه ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: این مردم هستند که می توانند شیوع یا عدم شیوع این ویروس ناخوانده را مدیریت کنند و بخواهند که به آن مبتلا نباشند یا این بیماری را داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از سپاه و بسیج در مدیریت خوب،تولید مواد ضد عفونی، تولید ماسک، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی گفت: مردم با فاصله گذاری اجتماعی می توانند از شیوع کرونا در استان جلوگیری کنند.

جمالی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: این طرح می تواند کمک شایانی در جلوگیری از شیوع این ویروس کرونا کند وتا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

وی وضعیت استان را در کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم استان همچنان طرح فاصله گذاری را رعایت کنند ممکن است ۲۰ فروردین پایان اجرای این طرح در استان باشد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علوم پزشکی تعیین کننده تمدید و عدم تمدید این طرح در استان می باشد. و شرط اصلی ان رعایت و کاهش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در ادامه افزود: دولت تمهیدات خاصی برای بیکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اتخاذ کرده است و در این خصوص حقوق بیکاری ، وام کم بهره به متضررین داده می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه