اخبار داغ

عکاس مطرح کهگیلویه و بویراحمدی؛

کرونا ویروس مال، قدرت و دارایی نمی شناسد/ در خانه می مانم

کرونا ویروس مال، قدرت و دارایی نمی شناسد/ در خانه می مانم
غفاری گفت: به هیچ خرافات و حرف های بیهوده ای که گاها منتشر می شود گوش نمی دهم، چون که ما با ویروسی سر و کار داریم که هیچ چیزی حتی مال، قدرت و دارایی نمی شناسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن غفاری در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، گفت: این روزها که در خانه هستم به دستورهای بهداشت جهانی گوش می دهم و عمل می کنم، به جز دستوالعمل های بهداشت جهانی که از زبان سخنگوی وزارت بهداشت گفته می شود به هیچ مورد دیگری توجه نمی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: به هیچ خرافات و حرف های احمقانه ای که گاها منتشر می شود گوش نمی دهم، چون که ما با ویروسی سر و کار داریم که هیچ چیزی حتی مال، قدرت و دارایی نمی شناسد با بودن در کنار خانواده وقتم را پر می کنم.

,

عکاس مطرح کهگیلویه و بویراحمدی بیان کرد: برای دلجویی از افراد فامیل و اقوام نیز فقط تماس می گیرم و تلفنی با آن ها صحبت می کنم، البته بستگی دارد که در کجا زندگی کنیم من چون که باغ دارم بخشی از وقتم را در باغم که به خانه چسبیده است و حیات خانه ام سپری می کنم، درختان را هرس و رسیدگی می کنم.

,

وی افزود: مهمانی نمی روم، دید و بازدید را تعطیل کرده ایم، مسافرات و  در طبیعت نیز نمی روم، سعی می کنیم موارد گفته شده را رعایت کنیم.

,

این عکاس کهگیلویه و بویراحمدی ادامه داد: این موضوع یک مسئله علمی و پزشکی است همه مردم باید به توصیه های مطرح شده از طرف سازمان بهداشت جهانی عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه