اخبار داغ

رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پلمپ ۴۹۰ واحد صنفی متخلف در روزهای کرونایی کهگیلویه و بویراحمد

پلمپ ۴۹۰ واحد صنفی متخلف در روزهای کرونایی کهگیلویه و بویراحمد
حسین پور گفت: ۴۹۰ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و در جهت مقابله با ویروس کرونا در استان طی ۴۰ روز گذشته پلمب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس از اجرای هفت هزار و ۴۹۶ بازرسی از صنوف کهگیلویه و بویراحمد طی ۴۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این بازرسیها ۱۱۴ پرونده برای واحد های متخلف  در استان تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: طی این مدت تیم های مشترک بازرسی موفق به پلمپ ۴۹۰ واحد متخلف به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی در سطح استان شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: کهگی لویه و بویراحمدی ها با تلفنهای ۱۹۰ تخلفات بهداشت، ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صمت متخلفین را در سطح استان معرفی کنند.

او تصریح کرد: مردم می توانند در راستای  مبارزه و برخورد با هر گونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و رعایت نکردن مسائل بهداشتی و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی را با شماره تلفن های اعلام شده در میان بگذارند.

حسین پور با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است باید با جدیت توسط کسبه و اصناف اجرا شود تاکید کرد: پلمپ واحدهای صنفی متخلف تا زمانی که پروتکلهای بهداشتی صادره را رعایت نکنند وهمچنین تا اعلام پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی، ادامه دارد.

 وی خاطر نشان کرد: در ۴۰ روز گذشته بالغ بر ۳۲۶ مورد گشت مشترک با حضور حوزه اقتصادی استانداری، بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی، گشت بهداشت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان اتاق اصناف، پلیس اماکن نیروی انتظامی، فرمانداریهای شهرستانهای تابعه ویگان امداد نیروی انتظامی انجام گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان گفت: صنوف میوه و تره بار، خواربارفروشان، مرغ، ماهی وقصابان و نانوایی ها جهت رفاه حال مردم وضرورت تامین وتوزیع کالاهای اساسی در طرح فاصله گذاری اجتماعی خدمات دهی می نمایند و بقیه صنوف غیرضرور تا اطلاع ثانوی تعطیل  ودر صورت عدم تمکین ضمن تشکیل پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی و واحد مربوطه توسط واحدهای نظارتی پلمپ می شود. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه