اخبار داغ

امام جمعه قهستان:

غرب در بن‌بست اجتماعی است/ لزوم ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از فضای مجازی

غرب در بن‌بست اجتماعی است/ لزوم ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از فضای مجازی
حجت‌الاسلام راستگو گفت: اگر مطالعه درستی درباره غرب انجام دهیم متوجه می‌شویم اوضاع غرب اوضاع بن‌بست است و در مسئله عدالت اجتماعی و آزادی یک اوضاع غم‌بار و اسفناک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد راستگو امام جمعه قهستان در گفت‌وگو با خاورستان، پبرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در سوم فروردین‌ماه امسال، اظهار کرد: بعضی روشنفکرنماها که باید آن‌ها را هوس‌بازهای جنتلمن نامید، افرادی که ظاهری خوب دارند اما پست‌تر از حیوان هستند و زیر لباس آزادی و عدالت اجتماعی پنهان می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمد راستگو امام جمعه قهستان در گفت‌وگو با , خاورستان, ،, ،, پبرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در سوم فروردین‌ماه امسال، اظهار کرد: بعضی روشنفکرنماها که باید آن‌ها را هوس‌بازهای جنتلمن نامید، افرادی که ظاهری خوب دارند اما پست‌تر از حیوان هستند و زیر لباس آزادی و عدالت اجتماعی پنهان می‌شوند.,

وی افزود: اگر مطالعه درستی درباره غرب انجام دهیم متوجه می‌شویم اوضاع غرب اوضاع بن‌بست است و در مسئله عدالت اجتماعی و آزادی یک اوضاع غم‌بار و اسفناک است.

,

امام جمعه قهستان گفت: امروز آمار خودکشی در کشورهای پیشرفته مانند کانادا، سوئد و ایالت متحده آمریکا بسیار بالا است و در کشور فرانسه که خود را مهد آزادی و حقوق بشر می‌داند ماه‌ها است که شنبه‌های سیاه برگزار می‌شود و فقط و فقط یک شعار و خواسته دارند اما به مردم توجه نمی‌شود و آن‌ها را تهدید می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام راستگو تصریح کرد: متأسفانه چون امپراطور و رسانه تبلیغاتی دنیا در دست آن‌ها است توانسته‌اند یک کشور مانند ایران را که دوست ندارند را در تمام مسائل متهم کنند و خودشان که بی‌عدالتی‌ها و جنایت‌های بسیار زیادی را مرتکب شده‌اند را به شکل دیگری نمایان می‌کنند.

,

وی به شیوع ویروس کرونا در دنیا اشاره کرد و افزود: شیوع این ویروس در کشور ایران نسبت به اروپا کنترل شده‌تر است که این نشان از این است که مردم ما مردم با فرهنگی هستند و آن‌ها که ادعا می‌کنند مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی را دارند درمانده شده‌اند پس علت موفقیت مردم ایران فرهنگ بالا و شعور اجتماعی آن‌ها است.

,

هر جا کوته‌بینی نکردیم پیروز شدیم

, هر جا کوته‌بینی نکردیم پیروز شدیم, هر جا کوته‌بینی نکردیم پیروز شدیم,

امام جمعه قهستان به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "اگر امروز صادقانه عمل کرده و تنبلی نکرده و کوته‌بینی و ساده‌نگری نکنیم می‌توانیم ایران را به همان قله ابتدای حکومت اسلامی در زمان پیغمبر(ص) برسانیم" اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ را نگاه کنیم هرجا که به این سخن عمل شده است و مردم یک جامعه به این روال و روش مسیر خود را انتخاب کردند، پیروز میدان بودند.

,

حجت‌الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: نکته بعدی که از فرمایش مقام معظم رهبری استنباط می‌شود بحث خودباوری و توکل بر خداوند متعال است و نباید در کنار مسائل مادی یاد خداوند را فراموش کرد و اگر بخواهیم به سعادت برسیم باید دو بال داشته باشیم که یکی بال تلاش در حوزه مسائل مادی و بال دیگر تلاش در حوزه مسائل معنوی است.

,

وی افزود: امروز در دنیا لیبرالیسم و مادی‌گراها به بن‌بست خورده‌اند و نشستن در خانه و مسجد پای سجاده و تلاش‌نکردن هم مورد تایید نیست پس راه و روش موفقیت در جامعه تلاش در کنار توجه به خداوند متعال است.

,

عده‌ای روشنفکرنما که ایمان واقعی ندارند همکاردشمن می‌شوند

, عده‌ای روشنفکرنما که ایمان واقعی ندارند همکاردشمن می‌شوند, عده‌ای روشنفکرنما که ایمان واقعی ندارند همکاردشمن می‌شوند,

امام جمعه قهستان همچنین به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "ملت ایران ملت صبوری است، بعضی از روشنفکرنماهای ما هم بی‌صبری کردند و به مرز همراهی و همکاری با دشمن هم رساندند" اشاره کرد و گفت: صبر کلید گشایش است و وقتی شما یک مسیر نورانی را در پیش می‌گیرید سختی‌های بسیار زیادی در مسیر به وجود می‌آید.

,

حجت‌الاسلام راستگو تصریح کرد: مسائلی مانند انقلاب، جنگ تحمیلی، داعش، فتنه‌ها و ... دشمنی‌های بزرگی بود که صبر بالایی می‌خواهد.

,

وی به داستان حضرت موسی(ع) اشاره کرد و افزود: از این قبیل حوادث برای ملت ایران بسیار اتفاق افتاده است و این‌جا مسئله صبر معنا پیدا می‌کند، عده‌ای روشنفکرنما خود را می‌بازند و همکار با دشمن می‌شوند و نشان می‌دهد که ایمان واقعی را ندارند.

,

امام جمعه قهستان با اشاره به این‌که وقتی کشتی در اوج تلاطم و سختی‌ها قرار می‌گیرد اگر ایمان واقعی وجود داشته باشد، خداوند متعال با او خواهد بود، گفت: کسی که در این چهل سال بعد از انقلاب در اوج سختی‌ها به درستی عمل کرده است مقام معظم رهبری است و به عنوان سکان‌دار کشور در لحظات حساس تصمیم‌های درستی گرفته‌اند.

,

حجت‌الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: افرادی با قیافه مؤمن و انقلابی در سختی‌ها خود را می‌بازند و بدی‌های افکار آن‌ها رو می‌شود.

,

وی افزود: ملت ایران در سختی‌های چهل سال گذشته مانند جنگ، فتنه و تحریم پیروز شدند اما برخی آقازاده‌ها به کشورهای خارجی فرار کردند و ملت ایران واقعا خود را در این چهل سال به رخ مردم جهان کشاندند.

,

تحریم دارویی حتی در شرایط بیماری کرونا

, تحریم دارویی حتی در شرایط بیماری کرونا, تحریم دارویی حتی در شرایط بیماری کرونا,

امام جمعه قهستان گفت: مردم ایران مردمی هوشیار هستند و به سخن رئیس جمهور آمریکا که می‌خواهد برای ما دارو بفرستد، اطمینان ندارند، دولتی که در این شرایط سخت بیماری حاضر نیست تحریم‌ها را بردارد، قابل قبول نیست و اگر آن‌ها واقعا دل‌سوز این ملت و نظام بودند دست از دشمنی برمی‌داشتند.

,

حجت‌الاسلام راستگو تصریح کرد: امروز پزشکان ما و دنیا با بررسی ویروس کرونا به این نتیجه رسیده‌اند که دست بشر در این ویروس دخالت داشته است و انگشت اتهام در دنیا به سوی کشور آمریکا دراز است.

,

وی افزود: دشمن ما خبیث است و در این شرایط سخت بیماری دست از عناد و دشمنی برنمی‌دارد.

,

فضای مجازی در ایران افسارگسیخته است

, فضای مجازی در ایران افسارگسیخته است, فضای مجازی در ایران افسارگسیخته است,

امام جمعه قهستان با اشاره به این‌که امروز فضای مجازی، فضای حقیقی جامعه است، گفت: آمریکا و اسرائیل جنایتکار، به وجودآورنده فضای مجازی هستند و ما در زمین دشمن بازی می‌کنیم و مردم ما باید بدانند چگونه در این زمین بازی کنند.

,

حجت‌الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: دشمن در جبهه‌های سخت و نظامی از ما شکست خورده و به فضای مجازی روی آورده است و می‌خواهد شکست‌های خود را در این فضا جبران کند.

,

وی افزود: مردم و مسئولان ما باید هوشیار باشند که فضای مجازی یک فضای سرگرم کننده نیست و نباید بگذاریم دشمن در فضای نرم ما را شکست دهد.

,

امام جمعه قهستان گفت: امروز دشمن، فکر و اراده مردم و جوانان ما را نشانه گرفته است و هدف قرار گرفتن افکار جوانان ما در فضای مجازی بسیار خطرناک‌تر از جبهه نظامی است.

,

حجت‌الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: فضای مجازی تیغ دولبه است و مردم ما باید مواظب باشند چراکه دشمن با هدف ضربه زدن به ما آمده است.

,

وی با اشاره به این‌که مسئولان به عنوان پیشگامان و رهبران جامعه باید یک الگو و روش مناسبی برای استفاده از فضای مجازی ارائه دهند، افزود: امروز فضای مجازی ما فضای افسار گسیخته‌ای است و در هیچ کجای دنیا فضای مجازی به شکلی که در ایران افسار گسیخته است، نیست.

,

امام جمعه قهستان گفت: در اغتشاشات و فتنه‌ها یک بازوی توانمند و کمک‌کننده، فضای مجازی است و وقتی که در فتنه آبان‌ماه سال گذشته اینترنت قطع شد 80 تا 90 درصد فتنه خنثی شد؛ کشوری که شهید داده و انقلاب کرده است از مسئولان انتظار دارد.

,

اینترنت همراه با آموزش و فرهنگ استفاده در تمام نقاط کشور ایجاد شود

, اینترنت همراه با آموزش و فرهنگ استفاده در تمام نقاط کشور ایجاد شود, اینترنت همراه با آموزش و فرهنگ استفاده در تمام نقاط کشور ایجاد شود,

حجت‌الاسلام راستگو تصریح کرد: اینترنت پرسرعت باید در همه جای کشور ایجاد شود اما مسئولان باید کمک کنند قبل از این‌که اینترنت به تمام نقاط کشور برود، فرهنگ و آموزش آن باید به آن نقاط برود.

,

وی افزود: وقتی که کودک و نوجوان ما به اینترنت وصل شده است اما آموزش ندیده و فرهنگ آن را ندارد، در خانه اسیر دام شیطان و دشمن شده است و این، خیانت به جامعه است.

,

امام جمعه قهستان گفت: از مسئولان می‌خواهم فکری برای جامعه کنند، امروز جوانان ما به قول مقام معظم رهبری در فضای مجازی به قتل می‌رسند، دشمن هزاران کیلومتر آن طرف‌تر جوانان ما را اسیر می‌کنند چون به جوان ما آموزش داده نشده است و فرهنگ استفاده از فضای مجازی را ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه