اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه فامنین مطرح کرد؛

مطالعه و تحقیق ضرورت تحقق «جهش تولید»/ پیشرفت با توجه به شعار سال محقق می شود

مطالعه و تحقیق ضرورت تحقق «جهش تولید»/ پیشرفت با توجه به شعار سال محقق می شود
سید روح‌الله حسینی شاخص با بیان اینکه رهبر انقلاب با در نظر گرفتن مصالح کشور شعار سال را انتخاب و نامگذاری می‌کنند، گفت: تحقق شعار سال به مطالعه، فکر و تحقیق نیاز دارد و هر کجا به شعارها توجه شد به پیشرفت رسیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید روح‌الله حسینی شاخص، فرمانده سپاه ناحیه فامنین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، اظهار کرد: مهمترین و اصلی ترین مطلب  توجه به شعار سال است و رهبر انقلاب با در نظر گرفتن مصالح کشور شعار را انتخاب و نامگذاری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: اگر ملت و مسئولین کشور به این شعار توجه کنند و سیاست های کشور را متناسب با آن اتخاذ کنند پیشرفت خوبی حاصل می شود و اگر غفلت کنند عقب افتادگی در کشور بوجود می آید.

,

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه نامگذاری سال ها با توجه به مسائل اقتصادی کشور است، عنوان کرد: اگر در طول سال های گذشته به این شعارها توجه می شد یقیناً مشکلاتی که امروز در بحث تحریم ها داریم با آن مواجه نبودیم و بخش عمده ی آن مرتفع می شد.

,

حسینی شعار در ادامه گفت: شعارهای سال های گذشته توجه به مسائل اقتصادی، درون زا شدن و قطع وابستگی کشور به بیگانگان بوده است.

,

وی تاکید کرد: هر کجا به شعارها توجه شد به پیشرفت رسیدیم و هر کجا غفلت کردیم متضرر شدیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه ما نباید فکر کنیم که چون در کشور جایگاهی نداریم پس نقشی هم در تحقق شعار سال نمی توانیم ایفا کنیم، گفت: همه ما نسبت به این موضوع مسئول هستیم و وظیفه داریم، ما می توانیم در تحقق شعار سال نقش آفرین باشیم البته این نیاز به مطالعه، فکر و تحقیق کردن دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه