اخبار داغ

رحمانی فضلی:

ستاد ملی مقابله با کرونا در پروتکل‌های بهداشتی مراکز عمومی بازنگری می‌کند

ستاد ملی مقابله با کرونا در پروتکل‌های بهداشتی مراکز عمومی بازنگری می‌کند
وزیر کشور پس از نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: این ستاد در پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز عمومی بازنگری خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (پنج شنبه 14 فروردین) پس از نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: این ستاد در پروتکل‌های بهداشتی مراکز عمومی بازنگری خواهد کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این نشست مقرر شد تا وزارت بهداشت، وزارت صمت، اصناف و اتحادیه‌ها با هم پروتکل آغاز فعالیت‌های صنوف و شاخص‌های امتیاز بندی به آنها برای حمایت‌ را نوشته و نظرات شخصی و تجربی و عینی این مشاغل را مورد توجه قرار دهند. 

,

وزیر کشور درباره زمان آغاز عادی فعالیت‌ها گفت: این زمان مشخص نیست و وزارتخانه‌ها در این زمینه باید آمادگی‌های خود را داشته باشند.

,

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: بازفعالیت حوزه های مختلف به معنی کنترل بیماری نخواهد بود.

,

وی تصریح کرد: زمان آغاز عادی فعالیت‌ها مشخص نیست و وزارتخانه‌ها در این زمینه باید آمادگی‌های خود را داشته باشند.

,

وزیر کشور افزود: برای اجرا و نظارت هم سازوکار‌های پیش بینی و اجرای آن به بحث و بررسی گذاشته شد و یک سری فعالیت‌های دیگر که عمومی هستند مانند حرم‌ها، ​ نماز‌ها، ورزشگاه‌ها و سایر جا‌هایی که برای تراکم جمعیتی هستند، مقرر شد تا پروتکل‌هایی مشخص شود که تایید شد و بازنگری انجام گرفت. 

,

وی خاطرنشان کرد: از دوستان ما به عنوان متولیان این امر در ستاد نماز جمعه کمک گرفته شد و ان شاء الله بعد از تصمیم گیری ستاد ملی و لحاظ کردن این شرایط بتوانیم فعالیت‌ها را به صورت بیشتری داشته باشیم.

,

رحمانی فضلی با بیان این که فعالیت مشاغل مختلف با سه اولویت بندی و با شاخص‌هایی امتیاز بندی شده است افزود: فعالیت مشاغل با سه اولویت بندی ریسک پایین، ریسک متوسط و ریسک بالا و با شاخص‌هایی امتیاز بندی شده است.

,

وی گفت: فاصله اندازی اجتماعی و فیزیکی تا اطمینان بخشی کامل درباره رفع نگرانی کرونا ادامه می‌یابد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه