اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد خبر داد؛

اعمال قانون 140 خوردرو متخلف در خلیل آباد / اصناف غیرضرور خلیل آباد هنوز مجاز به فعالیت نیستند

اعمال قانون 140 خوردرو متخلف در خلیل آباد / اصناف غیرضرور خلیل آباد هنوز مجاز به فعالیت نیستند
ولی الله غلامی با بیان اینکه بالغ بر 140 مورد اعمال قانون در روز 13 فروردین برای افرادی که به تذکرات توجه نداشتند صورت گرفت، گفت: اصناف غیر ضرور شهرستان همچنان تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل خواهند بود و مجاز به فعالیت نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله غلامی، فرمانده انتظامی خلیل آباد، در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تقدیر از تمام مردم شهرستان خلیل آباد به دلیل همکاری و همراهی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز 13 فروردین، اظهار داشت: مردم شهرستان ضمن عدم خروج از منزل همراهی خوبی با نیروی انتظامی شهرستان و ستاد مبارزه با کرونا داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پویش مردمی مبارزه با کرونا در اجرای طرح روز گذشته همکاری بسیار خوبی با مجموعه انتظامی داشتند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که صورت گرفت در هیچ یک از تفرجگاه ها و اماکن تفریحی سطح شهرستان تجمعی شکل نگرفت.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با تاکید بر اینکه همکاران بنده از ابتدای صبح روز گذشته با برنامه ریزی های انجام شده در نقاط مشخص مستقر شدند و با جدیت و قاطعیت اقدام کردند که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: تلاش بر این بود که از خروج مردم از منزل و تردد و حضور در اماکن تفریحی با تذکر جلوگیری و پیشگیری شود.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد محدودی از شهروندان بودند که به این تذکرات و محدودیت ها توجه نداشتند که از ابزار قانونی استفاده شد، اذعان کرد: بالغ بر 140 مورد اعمال قانون در روز 13 فروردین برای افرادی که به تذکرات توجه نداشتند صورت گرفت.

,

غلامی با تاکید بر اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد و ورود پلاک های غیر بومی و مسافرت همشهریان ممنوع است ولی برگشت مسافران که قبلاً به شهرستان آمده اند، بلامانع است، عنوان کرد: امیدواریم با کمک خداوند متعال و رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل بتوانیم زنجیره شیوع بیماری کرونا را قطع کنیم.

,

وی همچنین تشریح کرد: اصناف غیر ضرور شهرستان همچنان تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل خواهند بود و مجاز به فعالیت نیستند.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد در پایان ضمن تقدیر از اطلاع رسانی هایی که توسط رسانه ها صورت گرفت، بیان کرد: مطمئناً اگر این اطلاع رسانی ها صورت نمی گرفت مطمئناً نمی شد به تمام مردم اجرای این طرح و محدودیت هایی که داشت را اطلاع داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه