اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

شناسایی 12 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی 12 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد
یزدانپناه گفت: از مجموع 256 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی، 12 مورد جدید در چهاردهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد:  3 بیمار مرد در بویراحمد، 2 مرد بیمار در باشت، 1 مرد بیمار در چرام و 6 بیمار در شهرستان دنا که 5 مورد زن و یک مورد مرد بود، شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی با بیان اینکه آمار 5 بیمار نیز جزء آمار استان های همجوار بود، ابراز داشت: از این تعداد 3 بیمار که از ساکنین شهرستان  بهمئی بوده اند پس از مراجعه به  بهبهان، تحت آزمایش کرونا قرار گرفته و پس از اعلام نتیجه جزو آمار استان خوزستان محسوب می شدند‌.

یزدانپناه خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت  آمار این  5 بیمار نیز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منتقل و مجموع آمار مبتلایان استان با 12 مورد جدید به  169 بیمار رسیده است.

وی ادامه داد: در هفته های اول نتیجه 12 درصد نمونه های ارسال شده مثبت اعلام شد که خوشبختانه با بیماریابی فعال، فاصله گذاری اجتماعی و همراهی مردم توانستیم آمار مبتلایان را  به  5 درصد کاهش دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 12 موردجدید مبتلا به کرونا از افرادی بودند که با خوشه های قبلی در ارتباط بوده و به بیماری دچار شده اند.

وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می توانند ناقل باشند.

یزدانپناه در پایان گفت:  از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه