اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

اولین شهید مدافع سلامت یزد؛ نماد ایثار و انسانیت

اولین شهید مدافع سلامت یزد؛ نماد ایثار و انسانیت
پورشمسی گفت: سرگرد پاسدار شهید محمود شمس الدینی نماد بارز ایثار و انسانی کامل بوده که با شهادت به حق خود رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ رضا پورشمسی صبح امروز ضمن دیدار با خانواده شهید شمس الدینی شهید مدافع سلامت یزد ضمن عرض تسلیت، ان ها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است و انشاءالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدا باشیم.

,

وی با بیان این‌که به فرموده خداوند متعال شهدا می‌توانند شفاعت کننده یاران و دوستان باشند، افزود: سرگرد پاسدار شهید محمود شمس الدینی نماد بارز ایثار و انسانی کامل بوده که با شهادت به حق خود رسید.

,

, ,

فرمانده سپاه الغدیر، شهید شمس‌الدینی را مجاهد و ایثارگری بزرگ دانست و اظهار داشت: این شهید در طول دوران خدمت خود به عنوان یکی از پاسداران فعال سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد خدمات ارزنده‌ای داشته که بر هیچ کس پوشیده نیست.

,

پورشمسی با تأکید بر آمادگی سپاه برای ارائه هرگونه خدمت به خانواده شهید شمس الدینی است، تأکید کرد: این شهید عزیز زمانی که در قید حیات بود مظهر مقاومت و حرکت بود.

,

, ,

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از رفع کامل آلودگی و ریشه کن شدن ویروس کرونا مراسم بزرگداشتی ویژه شهید مدافع سلامت سرگرد پاسدار شهید «محمود شمس الدینی» در استان یزد برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه