اخبار داغ

رئیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد؛

کاهش 95 درصدی تردد شهریِ سیزده بدر در البرز

کاهش 95 درصدی تردد شهریِ سیزده بدر در البرز
سرهنگ غلامعلی شرق گفت: خوشبختانه با توجه به در نظر گرفتن تخلف 500 هزار تومانی و توقیف 1 ماهه خودرو، تردد شهری در 13 فروردین با 95 درصد کاهش همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ظهر امروز پنج شنبه با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد از درب منزل به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی در استان ادامه دارد، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه تردد در مناطق مختلف البرز بر اساس چارچاچوب های بهداشتی و ابلاغیه های لازم صورت گیرد، برخورد با رانندگان متخلف از وظایف پلیس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ غلامعلی شرق سلامت جامعه را از اولویت های راهنمایی و رانندگی استان در روزهای کرونایی دانست و افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی بر اساس دستورات ستاد ملی کرونا در استان ها اجرایی شده است و با توجه به اینکه البرز شاهراه مواصلاتی حداقل 13 استان کشور است از ورود غیر بومی ها جلوگیری می شود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ممنوعیت ورود افراد غیر بومی (به جز البرز و تهران) به استان البرز و حذف ترددهای غیر ضروری مهم ترین راهکار برای پیشگیری از شیوع کرونا است، اظهار داشت: گیت سلامت در 27 نقطه از محورهای مواصلاتی البرز فعال شده و تب سنجی و غربال گری خودروهای عبوری انجام می شود. 
,
 
,
سرهنگ شرق شناسایی و ورود رانندگان به البرز را منوط به داشتن کارت ملی، آدرس بیمه نامه خودرو و شماره پلاک دانست و تصریح کرد: 36 نقطه از 63 نقطه شناسایی شده در ورودی های استان البرز مسدود شده است و خوشبختانه با توجه به در نظر گرفتن تخلف 500 هزار تومانی و توقیف 1 ماهه خودرو، تردد شهری در 13 فروردین با 95 درصد کاهش همراه بود. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه