اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

فعالیت ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در روز سیزدهم فروردین

فعالیت ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در روز سیزدهم فروردین
زارع کمالی اعلام کرد: تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت: با شیوع کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی در سپاه الغدیر استان یزد در قالب 9 کارگروه ها آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی بیان داشت: کارگروه رفع آلودگی و ضدعفونی یکی از این کارگروه های نُه گانه است که وظیفه گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد را بر عهده دارد و از همان ابتدای شیوع کرونا در یزد فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون و به طور مداوم این فعالیت‌ها با محوریت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادامه دارد.

,

زارع کمالی بیان داشت: با شروع رزمایش دفاع بیولوژیک در نهم فروردین ماه ۹۹ و همدلی و همکاری سایر نهادهای متولی امر و تجربیات ارزشمند بسیجیان روند ضدعفونی معابر و اماکن در یزد شدت گرفت.

,

وی اعلام کرد: بنابر ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به  دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند. این روند با توجه به حضور بسیج در تمام استان حتی روستاهای کوچک و دور از مرکز استان به خوبی انجام شد.

,

زارع کمالی با تقدیر از همدلی استاندار، فرمانداران و شهرداران سراسر استان با بسیج در اجرای رزمایش و ضدعفونی شهرهای استان عنوان کرد: سپاه تا پایان ریشه کنی بیماری منحوس کرونا به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد ادامه خواهد داد.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همچنین در هفته دوم تعطیلات عید نوروز بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونای استان یزد سپاه به کمک نیروهای انتظامی استان شتافت و ٧١٧ نفر از پاسداران و بسیجیان در قالب ٢۴٠ تیم از تجمع و حضور در پارک های درون محله ای جلوگیری به عمل آوردند.

,

وی با اشاره به اهمیت و غربالگری خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات سپاه الغدیر برای مقابله با شیوع کرونا با درخواست استان در حال حاضر ٢٢٠ پایگاه ایستگاه سلامت و غربالگری و تست تب سنجی در سراسر استان توسط بسیجیان دایر و اداره می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه