اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

سردار شهید سلگی تا آخرین لحظات عمر پای آرمان‌های انقلاب ایستاد

سردار شهید سلگی تا آخرین لحظات عمر پای آرمان‌های انقلاب ایستاد
حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه سردار شهید سلگی تا آخرین لحظه در مسیر انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، گفت: یکی از افتخارات بنده این است که در تودیع و معارفه با ریاست محترم تبلیغات اسلامی به دیدار این یادگار سرافراز دوران دفاع مقدس رفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه حاج میرزا سلگی پشت و پناه جریان انقلاب اسلامی در استان همدان بودند، افزود:حضور و نظارت جدی و جریان ساز ایشان در اتفاقات و رویدادهای مهم کشور در بین نیروهای مردمی و جهادی یک نقطه اتکاء بسیار مهم برای روای کتاب آب هرگز نمی‌میرد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه سردار سلگی تا آخرین لحظه در مسیر انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، افزود: یکی از افتخارات بنده این است که در تودیع و معارفه با ریاست محترم تبلیغات اسلامی به دیدار این یادگار سرافراز دوران دفاع مقدس رفتیم.

,

 نظیری با اشاره به تلاش‌های حاج میرزا سلگی در ایام انتخابات و سایر زمانهای حساس برای ایجاد شور و شعور انقلابی اضافه کرد: هرگاه در مسائل کاری و اجرایی مشکلی پیش می آمد ایشان با نصایح و راهنمایی ها سعی در حل مسائل داشتند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان میرزا سلگی پناهگاه تمام نیروهای انقلابی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس را باید لحظه های سرنوشت این ملت دانست که سردار شهید سلگی مانند یک ستاره در چنین لحظاتی درخشیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه