اخبار داغ

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان:

سردار شهید سلگی «عمارگونه» و «زینب وار» روایتگر پیام شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی بود

سردار شهید سلگی «عمارگونه» و «زینب وار» روایتگر پیام شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی بود
محمود احدیان گفت: سردار شهید سلگی عمارگونه و زینب وار پس از جنگ تحمیلی روایتگر رسالت پیام شهدا، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احدیان، قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی به هم استانی ها و خانواده معظم ایشان اظهار کرد: سردار شهید سلگی از پیشکسوتان و فرزندان ۸ سال دفاع مقدس از خطه نهاوند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: سردار شهید سلگی چندین مرتبه در کسوت فرماندهی گردان، مجروح شدند و در نهایت در عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه غرب کشور از ناحیه دو پا مجروح و جانباز شد.

,

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به جانبازی ۷۰ درصدی این سردار شهید ادامه داد: شهید سردار سلگی پس از جنگ تحمیلی نیز زینب گونه و عمار وار رسالت پیام شهدای انقلاب و آرمان های آن را در تبعیت از چهارچوب ولایت فقیه برای نسل دوم و سوم انقلاب روایت می کرد.

,

احدیان تاکید کرد: سردار به رغم مجروحیت های پی در پی و از دست دادن دو پای خود در یادواره شهدای انقلاب اسلامی سراسر کشور عاشقانه برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی حضور پیدا می کرد.

,

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در مورد خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلگی گفت: از نظر ارتباط با مردم و توجه به مشکلات مردم دغدغه و دقت خاصی داشت به طوری که هر کس که به ایشان مراجعه می کرد در حد توان و وسع خود مشکلات مردم را حل می کرد و برای پیگیری کار مردم با وجود اوضاع جسمی اش سر از پا نمی شناخت.

,

وی در خصوص نقش سیاسی وی نیز بیان کرد: آخرین مسئولیت سیاسی سردار سلگی ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بود به طوری که با مدیریت وی ۷ نفر از کاندیداهای انقلاب اسلامی توانستند به مجلس یازدهم راه پیدا کنند.

,

احدیان با تاکید بر اینکه نسل جوان کشور باید با تحقیق و مطالعه تاریخ پس از انقلاب با مبانی و راه و رسم و سلوک رزمندگان انقلاب آشنا شود، تاکید کرد: جوانان باید با خواندن کتاب آب هرگز نمی میرد که در خصوص خاطرات شهید سلگی است با منش و خوی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه