اخبار داغ

وزیر بهداشت خبر داد:

تقدیر کارشناسان WHO از اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا/غربالگری ۹۰ درصد جامعه هدف

تقدیر کارشناسان WHO از اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا/غربالگری ۹۰ درصد جامعه هدف
وزیر بهداشت با اشاره به نشست ویدیویی امروز با مسئولان سازمان جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی گفت: کارشناسان این سازمان، از ایران به دلیل اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تقدیر کردند و خواستار استفاده از تجربه ایران در کل منطقه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی اظهار کرد: تا امروز توانسته‌ایم بیش از 90 درصد از جمعیت هدف را در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، پوشش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: در افکار عمومی و از سوی برخی کارشناسان این پرسش مطرح شده است که وقتی می‌گوییم موج سنگین اولیه بیماری را در کشور مدیریت کرده‌ایم، پس چگونه موارد شناسایی شده افزایش یافته است؟ باید گفت به دلیل تقویت بیماریابی توانسته‌ایم موارد جدید بیشتری از ابتلا به کووید19 در کشور را شناسایی کنیم و در روزهای آینده، اثرات بهبودی این افراد که شناسایی شده‌اند، بیشتر نمایان و وضعیت ایران در سطح جهانی، متحول می‌شود.

,

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم بدانند که در مرحله مدیریت بیماری کووید19 هستیم و هنوز مرحله کنترل و مهار این بیماری را در پیش داریم البته در برخی از استان‌ها، به دلیل مدیریت صحیح بیماری، میزان موارد جدید نسبت به بهبود یافتگان، کمتر شده است و امیدواریم با همراهی مردم و همه دستگاه‌های اجرایی، تا 20 فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و قطعا اثرات همراهی و همدلی مردم باعث شد که وضعیت مطلوبی در بین کشورهای شرق مدیترانه داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه