اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی به 305 نفر رسید/ بیش از 88 درصد خانوار استان مورد غربال‌گری قرار گرفتند

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی به 305 نفر رسید/ بیش از 88 درصد خانوار استان مورد غربال‌گری قرار گرفتند
دهقانی گفت: با مثبت شدن 10 نمونه جدید ابتلا به ویروس کرونا شمار مبتلایان در خراسان‌جنوبی به 305 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از تعداد 48 آزمایش انجام شده در استان پاسخ 38 نمونه منفی و 10 نمونه مثبت جدید ابتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که تاکنون شمار مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به 305 نفر رسیده، افزود: همچنین طی 24 ساعت گذشته با افزایش یک نفر فوتی دیگر در استان شمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به 32 نفر افزایش یافت.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از تعداد 305 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان 248 بیمار با حال عمومی خوب ترخیص شدند، 25 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که وضعیت عمومی 4 نفر وخیم است و 32 بیمار فوت کردند.
,
 
,
دهقانی عنوان کرد: تاکنون در استان یک هزار و 4 مورد آزمایش در استان انجام شده که نتیجه 699 نمونه منفی و 305 نمونه مثبت شده است.
,
 
,
وی با اشاره به طرح ملی غربال‌گری، عنوان کرد: تاکنون تعداد 211 هزار و 830 خانوار استان که معادل 88.2 درصد جمعیت خانوار استان میشود توسط پرسنل بهداشتی که مورد غربال‌گری قرار گرفتند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون 654 هزار و 845 نفر در طرح غربال گری فردی شرکت کردند، گفت: تا کنون 73 هزار و 692 نفر از طریق مراجعه به سامانه خود اظهاری پرسشنامه وزارت بهداشت را تکمیل کردند.
,
 
,
دهقانی در مورد مطرح شدن انتقال ویروس کرونا از مگس و پشه به انسان، تصریح کرد: این مسئله به اثبات نرسیده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: بیماری کرونا بیماری است که از انسان به حیوان و بلعکس منتقل نمی‌شود اما افرادی که با حیوانات سروکار دارند باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه