اخبار داغ

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی؛

7 دستگاه خودرو توقیف شد/ کاهش 84 درصدی تردد در خراسان‌جنوبی

7 دستگاه خودرو توقیف شد/ کاهش 84 درصدی تردد در خراسان‌جنوبی
خوش‌خبر گفت: طی 24 ساعت گذشته و در نتیجه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 10 دستگاه خودرو جریمه و 7 دستگاه توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر خوش‌خبر سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی امشب در جمع خبرنگارن، اظهار کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی همچنان ادامه دارد و با تلاش نیروهای انتظامی، هلال احمر، راهداری، بسیج، فرمانداران و بخشداران در 14 ایستگاه استان فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی با بیان این‌که طی 24 ساعت گذشته طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نتایج مثبتی در استان داشته، افزود: در این مدت میزان تردد در سطح استان 84 درصد کاهش یافته است.
,
 
,
سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین در این مدت میزان مصرف سوخت در استان 66 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.
,
 
,
خوش‌خبر عنوان کرد: در سال گذشته در این مدت میزان مصرف سوخت در استان یک میلیون و 100 هزار لیتر بوده اما امسال در این مدت میزان سوخت به 375 لیتر کاهش داشته است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در 24 ایستگاه ورودی و خروجی خراسان‌جنوبی دو هزار دستگاه خودرو هدایت شدند و از خروج600 و ورود 84 دستگاه خودرو به استان ممانعت شده است.
,
 
,
سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان‌جنوبی گفت: طی این مدت و در نتیجه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 10 دستگاه خودرو جریمه و 7 خودرو توقیف شد.
,
 
,
خوش‌خبر گفت: در 24 ساعت گذشته 14 هزار بازدید میدانی از اصناف استان صورت گرفت که منجر به پلمپ یک واحد صنفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه