اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا خبر داد

برپایی 17 نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط سپاه مازندران/ 500 بسته معیشتی و بهداشتی بین مردم اهدا شد

برپایی 17 نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط سپاه مازندران/ 500 بسته معیشتی و بهداشتی بین مردم اهدا شد
محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا گفت: ۱۷ نقاهتگاه بیماران کرونایی با به‌کارگیری هزار ۶۶۱ تخت در شهر‌های مازندران برپا شد، تا پذیرای بیمارانی باشند که مرحله دوران پس از مرخصی بیمارستان را طی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در گفتگویی ضمن تبریک اعیاد پیش رو به تشریح اقدامات یک ماهه سپاه کربلا در جبهه مقابله با کرونا پرداخت و گفت: امروزه جبهه وسیعی از مقابله با این ویروس منحوس را طی ۳۴ روز در همه شهر‌ها و روستا‌های مازندران شاهد هستیم.

فرمانده سپاه کربلا از تولید بیش از ۳ میلیون و ۲۹۸ لوازم بهدشتی اعم از ماسک و گان بیمارستانی خبر داد و افزود:‌  ۲۱۴ کارگاه تولید لوازم پزشکی با بیش از ۴ هزار خیاط مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند که این اقلام توسط مدافعان سلامت بین مردم توزیع می‌شود.

بابایی در ادامه با اعلام اینکه در ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر، امکان پرتردد بیش از ۳ میلیون ۱۴۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده استفاده شد، اضافه کرد:‌ضدعفونی معابر شهری و روستایی بار‌ها تداوم پیدا کرد و چه بسا بعضی معابر و کوچه ها هر شب توسط مدافعان سلامت گندزدایی می شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با بیان اینکه مردم و بسیجیان احساس مسئولیت کردند و در صحنه مبارزه با کرونا ماندند، خاطرنشان کرد:‌تلاش جمعی گروه‌های جهادی آثار و برکات خوبی داشت که از جمله این آثار و برکات از بین رفتن ترس و واهمه بین مردم برای تامین نیاز‌های اقلام بهداشتی بود که امروز مازندران از شرایط سخت عبور کرد  و توانست خود را بازسازی کند. 

بابایی در ادامه سخنان خود از اهدای بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر خبر داد و افزد‌:‌موضوعی که در این ایام سپاه از آن غافل نشد حمایت از عزیزانی بود که به نحوی شغل شان را از دست دادند یا به هر دلیل دچار مشکل شدند لذا بسته‌های معیشتی با کمک خیرین تهیه و دراختیار آن‌ها قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بیش از ۴۲۲ هزار بسته بهداشتی هم توزیع شد، خاطرنشان کرد: مثل دوران دفاع مقدس که عد‌ه ای روسفید شدند و عده قلیلی هم رفوزه شدند؛ در این ایام هم که مردم نیاز به اقلام بهداشتی داشتند و برخی نیز روی تخت بیمارستان بودند عده قلیلی دست به احتکار لوازم بهداشتی زدند که با اشراف اطلاعاتی سپاه در این مورد ۱۳۳ نفر دستگیر شدند و بیش از یک میلیون انواع اقلام بهداشتی هم کشف شد.

به گفته بابایی ۱۷ نقاهتگاه بیماران کرونایی با بکارگیری یک هزار ۶۶۱ تختخواب در شهر‌های مازندران برپا شد که بخشی از پرستاران و پزشکان نیروی زمینی سپاه در بابل و همچنین نیروی دریایی سپاه در چالوس مستقر شدند، تا پذیرای بیمارانی باشند که مرحله دوران پس از مرخصی بیمارستان را طی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اعلام اینکه طی ۳۴ روز از شرایط کرونایی در مازندران ۲۶۶ هزار ۹۸۴ بسیجی در  جبهه مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند، یادآور شد:‌به همه بسیجیان دست مریزاد می‌گویم و امیدوارم مثل پدران خود که در دهه اول انقلاب و در دوران جنگ در جبهه و ستاد پشتیبانی فعال بودند، آن‌ها هم خاطرات خوبی از جهاد در میدان مقابله با کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه