اخبار داغ

جهاد ادامه دارد؛

کمیته خادمین شهدای کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا به یاری مردم شتافت+تصاویر

کمیته خادمین شهدای کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا به یاری مردم شتافت+تصاویر
کمیته خادمین استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت شبانه روزی اقدام به تهیه و بسته بندی پذیرای برای توزیع در بین گروه های جهادی بصورت شبانه کرده و همچنین در پویش ضدعفونی کننده استان با سایر مردم همکاری میکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس جهادگران استان کهگیلویه و بویر احمد پس از شیوع ویروس کرونا پای کار آمده و گروه های مختلف جهادی در زمینه های مختلف به کمک مردم و نهادهای بهداشتی و درمانی آمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
کمیته خادمین استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت شبانه روزی اقدام به تهیه و بسته بندی پذیرای برای  توزیع در بین گروه های جهادی  بصورت شبانه کرده و همچنین در پویش ضدعفونی کننده استان با سایر مردم همکاری میکنند.
,
 
,
در شهرستان گچساران کمیته خادمین شهدای بانوان این شهرستان اقدام به اجرایی دوخت ماسک و مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه بویراحمد برای استریلزه کردن محصولات تولیدی، و مدیریت توزیع محصولات در بین داورخانه های شهرستان و استان از جمله اقدامات آن ها در گچساران است.
,
 
,
حضور خادمین کمیته خادم شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در بیمارستان امام خمینی(ره)شهرستان دهدشت و تقدیر تشکر از زحمات کادر درمانی و خادمان عرصه خدمت از دیگر فعالیت های این کمیته در شهرستان کهگیلویه بود.
,
 
,
همچنین در این شهرستان خادمان  در عرصه ضد عفونی،ادارجات،مقر های نظامی،کلانتری، بانکها وسایر اماکن در سطح شهر اقدامات موثری را صورت دادند.
,
 
,
توزیع بسته های  فرهنگی مبارزه با کرونا ،برای آموزش و راهای پیشگیری از این ویروس در سطح روستاهای ، توسط کمیته خواهران  خادمین شهداء نیز از دیگر فعالیت های این کمیته در استان کهگیلویه و بویر احمد بود.
,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه