اخبار داغ

امام جمعه پارسیان:

طرح فاصله گذاری اجتماعی باید به شدت اجرا شود/ آمریکا با ایجاد جنگ روانی به دنبال التهاب در منطقه است

طرح فاصله گذاری اجتماعی باید به شدت اجرا شود/ آمریکا با ایجاد جنگ روانی به دنبال التهاب در منطقه است
بارانی، امام جمعه پارسیان با اشاره به تلاش ها در جهت مقابله با بیماری کرونا، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی باید به شدت اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه پارسیان در گفتگو با خبرنگار هرمز، با تبریک اعیاد شعبانیه به نیمه شعبان و سالروز تولد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر اشاره کرد و اظهار کرد: امام زمان(عج) خلیفه الله است و باید شیعیان و ارادتمندان آن حضرت با اعمال و رفتار مومنانه، خود را به ایشان نزدیک و جامعه را برای ظهور حضرت آماده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز،,

بارانی، با اشاره به حدیث نبوی “مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَهً جَاهِلِیَّه”، تاکید کرد: شناخت امام زمان(ع)بر همگان واجب است لذا شایسته است در این ایام با مطالعه و تدبر در فرازهای زیارت جامعه کبیره که درس کامل امام شناسی است معرفت و شناخت خود را نسبت به ایشان افزایش دهیم.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان با تشکر و قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: در این ایام مجاهدت شبانه روزی این مجاهدان فی سبیل الله قابل تقدیر و ستایش است.

,

وی، اتحاد و همدلی را از صحنه های زیبای این روزهای جامعه بیان و تصریح کرد: مردم و مسئولان در سطح شهرستان با همدلی در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند که بحمدالله نتیجه این اقدامات نیز به خوبی در سطح شهرستان قابل مشاهده است.

,

امام جمعه پارسیان، با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: این طرح در سطح شهرستان باید به طور جد دنبال و اجرا شود و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و تشکل های مردمی و… با حفظ شان و احترام مردم عزیز با افرادی که خودسرانه قوانین را نقض می کنند طبق قانون برخورد کنند.

,

حجت الاسلام بارانی، افزود: مردم به توصیه ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا به خوبی عمل کنند و بدانند که عبور از این بحران جهانی جز با اعتماد مقابل بین ملت و دولت امکان پذیر نیست.

,

وی، رونق و جهش تولید را از مولفه های مهم قوی شدن کشور ارزیابی و عنوان کرد: قوی شدن همه جانبه با تکیه بر ظرفیت های بومی و داخلی کشور تنها راه آسایش ملت و پیشرفت کشور و مقابله با مستکبرین عالم است لذا امسال مسئولان کشور باید در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و…. با شناخت دقیق از ظرفیت های داخلی در این مسیر مهم حرکت کنند.

,

بارانی، با اشاره ظرفیت های بزرگ شهرستان پارسیان در عرصه تولید گفت: کشاورزی، دریا، گمرک وصنایع همگی از ظرفیت های مهم برای توسعه شهرستان پارسیان و استان و کشور است که امیدواریم با همت مسئولان از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.

,

امام جمعه پارسیان، ادامه داد: مجموعه صنایع انرژی بر پارسیان با ویژگی ها و شاخصه های کم نظیر خود می تواند نقش مهم را در تحقق شعار سال و جنگ اقتصادی علیه کشورمان ایفا کند که با لطف الهی این انگیزه به خوبی در بین مدیران و کارکنان این مجموعه قابل مشاهده است و یقینا در این مسیر همه دلسوزان انقلاب و کشور باید همکاری لازم را داشته باشند.

,

حجت الاسلام بارانی، انتخاب مدیران بومی در راس مجموعه را خواست مردم دانست و بیان کرد: قطعا با درایت و تدبیر مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره این انتخاب در جهت خدمت بهتر و بیشتر به مردم و اثر گذاری آن در توسعه کشور قرار گرفته است و این حرکت نوید بخش آینده ی خوبی برای شهرستان پارسیان نیز می باشد.

,

امام جمعه پارسیان، جذب سرمایه گزار بخش خصوصی با حذف قوانین زائد را اولویت مهم در رونق تولید خواند و اظهار کرد: به لطف الهی و همکاری و تدبیر مسئولان، شهرستان پارسیان در تحقق شعار سال و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز خواهد بود.

,

وی، با اشاره به حوادث هفته گذشته در کشور عراق، گفت: متاسفانه آمریکایی ها با ایجاد جنگ روانی و رسانه ای در صدد ایجاد التهاب در منطقه هستند اما باید بدانند با جنایتی که در شهادت فرماندهان مقاومت انجام دادند دیگر آرامشی برای آنها در منطقه نخواهد بود و اگر بخواهند غلط اضافی کنند با جواب سخت و محکم جبهه مقاومت مواجه خواهند شد.

,

وی، حشدالشعبی را فرزند محبوب ملت عراق معرفی کردند و افزود: هرگونه تجاوز به حشدالشعبی، تجاوز به ملت عراق قلمداد خواهد شد و باید متجاوزین منتظر انتقام سخت باشند.

,

امام‌ جمعه پارسیان، خروج آمریکایی ها از منطقه را خواست ملت ها دانست و خاطر نشان کرد: آمریکایی ها در این منطقه جز جنایت و چپاول کاری انجام نداده اند و یقینا یکی از عوامل ناامنی منطقه حضور ارتش آمریکا و متحدانش است لذا اگر باز هم بخواهند با حماقت بر حضور خود در منطقه پافشاری کنند یقینا با خفت و خواری توسط مجاهدان جبهه مقاومت مجبور به فرار از منطقه خواهند شد و البته خسارت این حماقت برای آنها غیرقابل جبران خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه