اخبار داغ

داستان ادامه‌دار؛

فرسودگی جداول شهر یاسوج، معضلی که تمام نمی‌شود+تصاویر

فرسودگی جداول شهر یاسوج، معضلی که تمام نمی‌شود+تصاویر
فرسودگی جداول شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد معضلی بی پایان در این شهر است که با بارش باران در این شهر خودنمایی و مردم را گلایه مند کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا امسال نوروز خبری از مسافران نوروزی نباشد و همین امر فرصت مناسبی ایجاد کرد تا مسئولین شهری با بررسی وضعیت برخی خیابان های اصلی شهر یاسوج اقدام به ترمیم و مرمت جداول و پیاده روهای آن کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از خیابان های شهر یاسوج که نداشتن زیرساخت مناسب شهری نمای زشتی را به پایتخت طبیعت بخشیده است، بلوار شهید مطهری است که به جرات می توان گفت مهمترین و استراتژیک ترین بلوار شهر یاسوج محسوب می‌شود.

,

, ,

البته بخشی از جداول و پیاده روهای این بلوار به کلی ترمیم و مرمت شده اند اما همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است در این بلوار به دلیل عدم بازسازی به موقع جداول شهری شاهد فرسایش 80 درصدی جداول از طرف انتقال خون به سمت فلکه جهاد هستیم که این امر باعث به وجود امدن نمایی زشت و زننده برای کسانی می شود که از این بلوار عبور می کنند.

,

نفوذ آب به لایه های آسفالت، سرریز شدن جداول درون خیابان بعد از بارش باران و سیلابی شدن مسیر از آثار تخریب و عدم ترمیم این جداول است.

,

با وجود اینکه در چند سال گذشته شهرداری یاسوج سعی خود را در بازسازی جداول و پیادروهای مرکز شهر انجام داده است اما عدم تکمیل برخی از این پروژه ها گلایه مندی شهروندان را بدنبال داشته است.

,

 برای دیدن ادامه تصاویر به زیر مراجعه نمایید؛

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه