اخبار داغ

برادر سردار شهید سلگی:

روحیه استکبار ستیزی ویژگی خاص حاج میرزا بود/سردار شهید سلگی به آرزوی دیرینه خود رسید

روحیه استکبار ستیزی ویژگی خاص حاج میرزا بود/سردار شهید سلگی به آرزوی دیرینه خود رسید
شیرمحمد سلگی گفت: حاج میرزا هر وقت که به مزار و گلزار شهدا می رفت و یا اینکه یادی از جنگ و جبهه می کرد گریه می کرد و حسرتش این بود که از قافله شهدا جا مانده و بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ “حاج میرزا سلگی به یاران شهیدش پیوست ” این خبری بود که روز گذشته از رسانه های مختلف منتشر شد و روسای قوا و مسئولین لشگری و کشوری پیام های تسلیت متعددی برای شهادت این شهید والا مقام صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سردار حاج میرزا محمد سلگی، جانباز سرافراز و فرمانده گردان ابوالفضل (ع) شهرستان نهاوند و رئیس ستاد لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان بوده است که کتاب “آب هرگز نمی میرد” روایت زندگی این شهید والا مقام است.

,

برای آشنایی هر چه بیشتر با ویژگی های شخصیتی این جانباز دفاع مقدس و یار شهدا خبرنگار ما با شیرمحمد سلگی برادر این شهید گفت و گویی داشته است.

,

وی با اشاره به مهمترین ویژگی های شخصیتی حاج میرزا محمد بیان کرد: شهید سلگی یک فرد انقلابی، ولایتمدار و پیرو خط ولایت و یک انقلابی خالص بود.

,

برادر سردار شهید سلگی به توجه ویژه این شهید به احکام دینی اشاره کرد و گفت: حاج میرزامحمد همواره دائم الوضو بود و به نماز اول وقت اهمیت ویژه ای می داد.

,

وی مردم دار بودن را از دیگر ویژگی های این شهید عنوان کرد و افزود: به کسانی که با این شهید برخورد داشتند همواره توجه به مردم را توصیه کرده و بیان می کرد مردم ایران همه انقلابی و ولی نعمت ما هستند و باید آنان را درک کرد.

,

سلگی با بیان اینکه حاج میرزا درک خاصی نسبت به موقعیت کشور داشت، بیان کرد: روحیه استکبار ستیزی ویژگی خاص دیگر این شهید بود.

,

وی گفت: سردار شهید سلگی موضوعات روز را  بررسی کرده و در راستای مسائل سیاست روز همان تدبیری که رهبری اتخاذ می کردند را سرلوحه خود قرار می داد و به موضوعات و تدبیرهای رهبری اهمیت خاصی می داد.

,

برادر سردار شهید سلگی افزود: این شهید بیان می کرد که رهبری در راس نظام است و هر چه که رهبری بیان می کنند، باید انجام شود و نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر رهبری باید حرکت کنیم و همواره پشت سر رهبری باشیم.

,

وی شهادت را حسرت دیرینه حاج میرزا عنوان کرد و گفت: حاج میرزا همواره آرزوی شهادت می کرد و بیان می کرد که از قافله شهدا جا ماندم .

,

سلگی افزود: هر وقت که به مزار و گلزار شهدا می رفت و یا اینکه به یادی از جنگ و جبهه می کرد گریه می کرد و حسرتش این بود که از قافله شهدا جا مانده و بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید.

,

وی گفت: چند ماه پیش با هم به گلزار شهدای نهاوند و بر سر مزار شهدای مختلف رفتیم و در آخر در کنار قبر شهید امیدی ایستاد، چند قدمی عقب رفت و به من  اشاره کرد و گفت “اگر من هم اینجا بگذارند خیلی خوب است” و آخر به آرزویش رسید.

,

سردار شهید میرزا محمد سلگی روز گذشته به آروزی دیرین خود که شهادت بود رسید و غریبانه بدون برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدای نهاوند و در کنار مزار شهید امیدی به خاک سپرده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه