اخبار داغ

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد اعلام کرد؛

ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا

ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا
قره چاهی با اشاره به ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا گفت: روحانیون یزدی با حضور فعال خود در بیمارستان‌ها به انجام کارهای تبلیغی و خدماتی می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی در گفت‌وگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اقدامات روحانیون و طلاب استان یزد در زمان شیوع بیماری کرونا در یزد گفت: مدیریت حوزه‌های علمیه با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، برنامه‌ریزی‌هایی را جهت حضور فعال روحانیون و طلاب در میدان مبارزه با این بیماری طرح‌ریزی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد با بیان اینکه در روزهای ابتدایی ورود این بیماری به استان، کارگروهی در مدرسه علمیه کاظمیه یزد تشکیل شد اضافه کرد: بیش از 200 نفر از طلاب استان یزد برای انجام فعالیت در قسمت‌های مختلف مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

,

وی بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده توسط روحانیون و طلاب را یکی از اقدامات صورت در یزد اشاره کرد و افزود: 18 هزار مواد ضدعفونی، 12 هزار دستکش و ماسک شب‌ها به همت روحانیون و طلاب در محلات مختلف یزد توزیع شد.

,

قره چاهی از دیگر اقدامات روحانیون و طلاب یزد را ضدعفونی کردن معابر سطح شهر اعلام و عنوان کرد: روحانیون و طلاب در هر کدام از این مراحل به صورت داوطلبانه و با روحیه جهادی شرکت کردند.

,

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات طلاب یزد حضور هشت نفره در دو شیفت صبح و عصر در بیمارستان است که کارهای خدماتی و تبلیغی را در دستور کار خود دارند.

,

وی با بیان اینکه بسته های فرهنگی نیز در این ایام بین مردم توزیع شد گفت: دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله این بسته های فرهنگی بود که توسط روحانیون و طلاب بین مردم توزیع شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه