اخبار داغ

پاسخ شهرداری تهران به عدم واریز یارانه معیشتی به حساب برخی کارگران فصلی

پاسخ شهرداری تهران به عدم واریز یارانه معیشتی به حساب برخی کارگران فصلی
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران لیستی از اطلاعات کارگران فصلی دارد که آن را دوباره چک و به وزارت رفاه ارسال می‌کنیم تا برای ارائه کمک‌های معیشتی به آنها مورد استفاده قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مالک حسینی درباره شناسایی جمع‌آوری اطلاعات کارگران فصلی برای تعلق گرفتن کمک معیشتی به آنها، اظهار کرد: اطلاعات مربوط به کارگران فصلی در اختیارت وزارت رفاه قرار دارد اما شهرداری نیز یک باکس در خصوص این دسته از کارگران دارد و آنها را شناسایی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه برخی کارگران فصلی مدعی شده‌اند یارانه معیشتی دریافت نکرده‌اند ادامه داد: با وجود اینکه وزارت رفاه اطلاعات این افراد را در اختیار دارد اما قبلا لیست شهرداری به این وزارتخانه ارائه شده تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند. حال ممکن است برخی افراد از قلم افتاده باشند یا هنگام شناسایی در دسترس نبوده‌اند و به تازگی به لیست اضافه شده‌اند.

,

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی خاطرنشان کرد:این لیست مرتبا از طریق مناطق شهرداری به‌روزرسانی می‌شود و برای اطمینان از اینکه فردی از قلم نیفتاده باشد، لیست شهرداری را دوباره چک و به وزارت رفاه ارسال می‌کنیم تا حقی از این افراد ضایع نشود.

,

 

,

انتهای پیام/ نجف آبادی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه