اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

حل مشکلات کسب و کار نیازمند تصویب قوانین جدید

حل مشکلات کسب و کار نیازمند تصویب قوانین جدید
حسین محمودی اصل، کارشناس مسائل اقتصادی بر ضرورت تصویب قوانینی برای حل مشکلات فضای کسب و کارها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمودی اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای مردم با مشکل مواجه شده است و باید تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
 
,
وی با بیان اینکه دلالی همواره اقتصاد ایران را با مشکل مواجه کرده است، افزود: برای رونق کسب و کارها باید دلالی از اقتصاد کاهش یابد.
,
 
,
این کارشناس اقتصادی بیان داشت: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است باید به کسب و کارها توجه ویژه‌ای شده و فضای آن بهبود یابد.
,
 
,
محمودی اصل گفت: رتبه 120 ایران در زمینه کسب و کارها نمی‌تواند موجب توسعه و رونق کسب و کارها شود و باید در سال جهش تولید، به این مهم توجه شود.
,
 
,
وی یادآور شد: در شرایط تحریمی و ممنوعیت‌های موجود، توجه به فضای کسب و کارها می تواند رونق بیشتری را ایجاد کرده و شعار سال را تحقق ببخشد.
,
 
,
این کارشناس بیان داشت: وجود قوانین دست و پاگیر تولید و کسب و کارها را با مشکل مواجه کرده است و این قوانین بیشتر به نفع دلالی است.
,
 
,
محمودی اصل برضرورت تصویب قوانینی برای حل مشکلات فضای کسب و کارها تاکید کرد و گفت: در صورت تصویب این قوانین می توان به رونق کسب و کارها مطمئن شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه