اخبار داغ

کرونا شهرک‌های صهیونیست‌نشین را محاصره کرد

کرونا شهرک‌های صهیونیست‌نشین را محاصره کرد
وحشت و نگرانی اشغالگران قدس از شیوع روزافزون ویروس کرونا در مناطق اشغالی به بالاترین حد خود رسیده است به طوری که علاوه بر مبتلا شدن برخی مقامات رژیم صهیونیستی، ۴۰ درصد ساکنان یک شهرک صهیونیست نشین هم به کرونا مبتلا شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، یک مقام بلندپایه صهیونیست در زمینه بهداشت به کنست(پارلمان) گفت حدود 40 درصد ساکنان شهرک(صهیونیست نشین) بنی براک به ویروس کرونا مبتلا شده اند که بسیار بیشتر از آمار ثبت شده در این منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ران ساعر که مدیریت سازمان بهداشت مکابی در رژیم صهیونیستی را برعهده دارد، گفته است بر اساس پیش بینی های این سازمان، حومه تل آویو که شمار جمعیت آن به دویست هزار نفر می رسد، دهها هزار مبتلایی که هنوز از طریق آزمایش و تست کرونا مورد تایید قرار نگرفته را در خود جای داده است. وی خواستار فعالیت دولتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا شده است.

,

ساعر به کمیته مبارزه با ویروس کرونا در کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی گفته است : سازمان مکابی نیمی از ساکنان شهرک بنی براک را درمان می کند، بر اساس شاخص های مختلف، حدود 38 درصد ساکنان بنی براک به این ویروس مبتلا هستند.

,

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت رژیم اسرائیل این ادعا آمار بیماران(مبتلا به کرونا) در شهرک بنی براک را به حدود 75 هزار نفر افزایش می دهد که بسیار بیشتر از موارد ثبت شده و مورد تایید یعنی 900 نفر است.

,

بنی براک بیشترین تعداد موارد تایید شده ابتلا را در میان شهرک های صهیونیست نشین به خود اختصاص داده است، هر چند این شهرک، نهمین شهرک در مناطق اشغالی از نظر تعداد جمعیت است و آمار مبتلایان چهار برابر بیشتر از ساکنان قدس اشغالی است.

,

عوفر شیلح عضو کنست از حزب اینجا آینده با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا درباره بدتر شدن اوضاع در روزهای آینده هشدار داد.

,

وی افزود شمار زیادی افراد سالخورده در شهرک بنی براک زندگی می کنند و اگر آماده نشویم خود را در برابر تعداد زیادی فوتی خواهیم دید.

,

شیلح گفته است برخی ساکنان ممکن است برای جلوگیری از قرنطینه شدن در خلال عید پاک از دادن تست کرونا خودداری کنند.

,

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تنها طی 24 ساعت اخیر، 173 مورد جدید به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرک بنی براک اضافه شده است.

,

قدس اشغالی که بیشترین تعداد شهرک نشینان صهیونیست را در خود جای داده است، بیشترین آمار مبتلایان صهیونیست به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده است.

,

تا روز پنجشنبه آمار مبتلایان صهیونیست در قدس اشغالی به 916 نفر رسید.

,

شهر تل آویو که جمعیت آن 450 هزرا نفر است، دومین کانون شیوع ویروس کرونا در مناطق اشغالی را با 324 مورد به خود اختصاص داده است. شهر اشغالی عسقلان هم با 151 مورد ابتلای جدید در رده سوم شیوع کرونا قرار دارد.

,

شبکه مکان رژیم صهیونیستی در این زمینه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بحث و بررسی هایی درباره وضعیت شهرک بنی براک که به عنوان منطقه ممنوعه(قرنطینه) اعلام شده است، انجام داد.

,

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو همچنان در قرنطینه به سر می برد، وی پس از نشست و تماسی که با یعقوب لیتسمن وزیر بهداشت رژیم اسرائیل داشته در قرنطینه قرار گرفته است، لیستمن به کرونا مبتلا شده است.

,

همچنین شمار زیادی از مقامات بهداشت رژیم صهیونیستی از جمله مدیرکل و نیز آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش و یوسی کوهین رئیس سازمان جاسوسی(موساد) در قرنطینه قرار گرفته اند.

,

برخی رسانه های رژیم صهیونیستی از عدم همراهی و همکاری صهیونیستهای افراطی با مقامات بهداشتی رژیم و عدم دنباله روی آنها از دستورالعملها و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با کرونا خبر می دهند که آمار مبتلایان به این ویروس از هفت هزار نفر هم فراتر رفته و همچنان در حال افزایش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه