اخبار داغ

با افزایش تلفات جهانی کرونا بررسی شد؛

«عملیات روانی کرونا» و تناقض‌های بی‌پایان رسانه‌های لندنی و سعودی

«عملیات روانی کرونا» و تناقض‌های بی‌پایان رسانه‌های لندنی و سعودی
هر چند تولید ویروس کرونا در مراکز آزمایشگاهی مخفی آمریکا همچنان به عنوان یک احتمال مطرح است، اما تولید ویروس عملیات روانی کرونا به عنوان یک دستور کار جدید، واقعیتی است که اتاق‌های جنگ سعودی و لندنی به کمک منافقین مامور اجرای آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در ایران، رسانه های معاند لندنی و سعودی در راستای تشویش اذهان عمومی از کمبود تجهیزات پزشکی و کیت آزمایشگاهی در ایران و روند رو به رشد مبتلایان و فوتی ها روایت می کردند و حالا که در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و آمریکا مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ افزایش یافته و هر روز بر تعداد انها افزوده می شود آن را نشانه افزایش تشخیص عنوان می کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

آن روزها که یک ویدیوی جعلی از غسالخانه بهشت معصومه قم منتشر شد رسانه های فارسی زبان معاند لندنی و سعودی از انباشته شدن جنازه ها در ایران حکایت می کردند و حالا که تصاویری از سوئیس و کشورهای اروپایی و امریکا منتشر شده که فوتی های کرونایی را از مقابل منازل بر می دارند، در این رسانه ها چنین تصویر و خبری دیده نمی شود!

,

, ,

رسانه های لندنی و سعودی با موج سواری روی کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در ایران سعی داشتند تا به ذهن مخاطبان خود القا کنند که جان مردم برای حکومت ارزشی ندارد، اما تصاویر منتشر شده از بیمارستانهای اسپانیا و امریکا و ایتالیا و گریه پرستاران و پزشکان که به اذعان خودشان مجبورند دستگاههای تنفسی را از بیماران بالای ۶۵ سال جدا و به جوانترها بدهند، از این رسانه‌ها مخابره نمی شود!

,

این رسانه های معاند در آن روزها می خواستند تصویر مردم ایران را وحشت زده و فروشگاههای کشور را غارت زده نشان دهند، اما حالا تصاویر مربوط به مراکز خرید بدون کالا در لندن و اسکاتلند و برخی کشورهای دیگر در این شبکه ها دیده نمی شود!

,

این رسانه ها در سر خط خبرهای خود ایران را کانون اصلی انتشار کرونا در منطقه و جهان نشان می دادند، اما اکنون که سازمان جهانی بهداشت از اقدامات جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا تقدیر کرده و حالا که ایران در جدول این سازمان جهانی بعد از کشورهای اروپایی و امریکا در رتبه هفتم قرار گرفته مهر سکوت را بر لبان خود زده‌اند!

,

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و هنگامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از احتمال حمله بیولوژیکی آمریکا سخن گفتند، به شدت برآشفته شدند و سعی می‌کنند این احتمال را یک موضوع غیر علمی و غیرقابل باور جلوه بدهند، اما هنگامی که رئیس جمهور آمریکا در اقدامی سیاسی و غیر علمی به ویروس کرونا، ویروس چینی می گوید آن را پوشش تبلیغاتی می دهند.

,

, ,

هر چند تولید ویروس کرونا در مراکز آزمایشگاهی مخفی آمریکا همچنان به عنوان یک احتمال مطرح است، اما تولید ویروس «عملیات روانی کرونا» واقعیتی است که در مراکز سعودی، لندنی و آلبانی بعنوان یک دستور کار مامور اجرای آن هستند. دستور کارهایی که قرابت زیادی به صحبت ها و مطالب منتشر شده مقامات امریکایی دارد، از پنهان کاری آمار مبتلایان تا بی موالاتی مسوولان و ایجاد ترس و وحشت عمومی. 

,

اما طی روزهای اخیر دستور کار جدیدی اضافه شده و آن تمرکز بر زندان های کشور است که رسانه های سعودی و لندنی روی آن همچنان موج سواری می کنند.

, اما طی روزهای اخیر دستور کار جدیدی اضافه شده و آن تمرکز بر زندان های کشور است که رسانه های سعودی و لندنی روی آن همچنان موج سواری می کنند.,

موضوع ابتدا از زندان سقز شروع شد و طی روزهای گذشته تصاویری در فضای مجازی از فرار زندانیان سقز منتشر شد که بلافاصله رییس قوه قضائیه دستور برخورد جدی با خاطبان و مقصران را صادر و تعداد زیادی از زندانیان دستگیر و شماری نیز خود به زندان بازگشتند.

,

دستور کار این رسانه های معاند بر این بود تا فضای هرج و مرج را به افکار عمومی القا کنند که زندان های کشور وضعیت بهداشتی مناسبی ندارند و در حال آشوب هستند، تصاویر نامفهومی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که جو امنیتی را مقابل برخی زندانها را القا می کنند.

,

این رسانه ها با کمک مرکز منافقین در آلبانی تلاش گسترده ای را آغاز کردند تا وضع زندانها از نظر شیوع کرونا را وخیم و حال زندانیان را در خطر نشان دهند.

, این رسانه ها با کمک مرکز منافقین در آلبانی تلاش گسترده ای را آغاز کردند تا وضع زندانها از نظر شیوع کرونا را وخیم و حال زندانیان را در خطر نشان دهند.,

یکی از زندان هایی که طی روزهای اخیر در شبکه های سعودی و لندنی پر تکرار بود، زندان عادل آباد شیراز و زندان مرکزی تبریز بود، اما واقعیت ماجرا درگیری چند زندانی با جرایم قتل عمد، منجر به آشوب شده بود و هیچ زندانی هم از زندان فرار نکرده بود.

,

همه این فضاسازی ها در حالی انجام می شود که از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با دستور رئیس قوه قضائیه ۱۰۰ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و ۱۰ هزار نفر هم عفو گرفتند و فقط زندانیان پرخطر با جرایم سنگین و خشن همچون قتل عمد در زندان باقی ماندند.

,

ماجرای تناقض‌های بی پاسخ رسانه‌های سعودی و لندنی ماجرای این روزها نیست و بلکه ماجرای طولانی است که امروز کرونا آن را بیشتر از گذشته بر ملا کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه