اخبار داغ

به همت یک گروه جهادی انجام شد؛

رونمایی از نخستین نرم‌افزار توزیع هدفمند کمک گروه‌های جهادی

رونمایی از نخستین نرم‌افزار توزیع هدفمند کمک گروه‌های جهادی
گروه جهادی «وصال» نرم افزاری طراحی کرده که با توزیع هدفمند کمک‌های گروه‌های جهادی مانع از موازی‌کاری آنها در خدمت ‌رسانی می‌شود و این کار برای اولین بار است در کشور اتفاق می‌افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز دو سالی می‌شود که گروه جهادی «وصال» به همت بچه‌های انقلابی متولد شده است؛ مولود مبارکی از بسیج سازندگی استان کرمانشاه که به محرومان شرق استان خدمت رسانی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

آنها در این سال‌ها در حوزه های نیکوکاری و امور خیریه، بهداشت و سلامت ، آسیب های اجتماعی و اشتغال و کارآفرینی جهاد می‌کنند تا گوشه‌ای از مشکلات مردم محروم منطقه را برطرف کنند.

,

این روزها هم آتش به اختیار به میدان مقابله با کرونا آمده‌اند و از همان روزهای اول با ضدعفونی اماکن عمومی به یاری مردم برای نجات از این بیماری مهلک شتافتند.

,

و این جوانان جهادگر این بار اما یک کار بزرگتر انجام داده‌اند؛ آنها برای ساماندهی کمک‌های گروه‌های جهادی یک نرم‌افزار طراحی کرده‌اند تا کمک‌ها به صورت هدفمندی توزیع شود و از موازی کاری یا فراموش کردن برخی از مردم جلوگیری شود.

,

نرم افزار ثبت خدمات گروههای جهادی آماده تحویل به سازمان بسیج سازندگی است

, نرم افزار ثبت خدمات گروههای جهادی آماده تحویل به سازمان بسیج سازندگی است,

مرتضی کریمی، مدیر گروه جهادی وصال شهرستان صحنه در خصوص طراحی نرم افزار ثبت خدمات گروههای جهادی به خبرنگار مرصاد گفت: این نرم‌افزار در مرحله اول برای گروه‌های جهادی شهرستان صحنه طراحی و برنامه‌ریزی شد.

,

وی افزود: نسخه آزمایشی آن در حال حاضر راه اندازی شده تا در صورت داشتن نواقص، آنها را رفع کنیم.

مدیر گروه جهادی وصال شهرستان صحنه بیان داشت: یک نسخه از این نرم‌افزار را به بسیج دانشجویی کل کشور و بسیج سازندگی ارائه کردیم که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

کریمی در خصوص ضرورت طراحی این نرم‌افزار هم گفت: در بحران هایی همچون سیل و زلزله که در کشور ما رخ داد با موازی کاری های زیادی مواجه می شدیم.

وی ادامه داد: اکنون نیز در مواجهه با ویروس کرونا گروه‌های جهادی برای توزیع اقلام هیچ اطلاعاتی در دسترس ندارند و گاهاً مشاهده می‌شود موازی کاری‌های در راستای توزیع اقلام به وجود می‌آید، چون اطلاع ندارند کدام منطقه توسط گروه‌های جهادی قبلی مورد حمایت قرار گرفته است.

به گفته مدیر گروه جهادی وصال شهرستان صحنه، این نرم‌افزار با ثبت کد ملی سرپرست خانوار و اقلامی که تحویل گرفته شده کمک می‌کند تا موازی کاری در گروه‌های جهادی رخ ندهد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

کریمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحث مبارزه با ویروس کرونا شاخه خدمت‌رسانی سلامت این نرم‌افزار را فعال کردیم و پس از ریشه کنی این بیماری منوهای دیگری ازجمله ارزاق، البسه، جهیزیه، لوازم التحریر و... به نرم‌افزار اضافه خواهد شد تا بتوانیم از این طریق عدالت توزیع را رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: تغییرات و به‌روزرسانی این نرم‌افزار برای تحویل به کشور در دست اقدام است که در آن ساعت و روز دریافت اقلام نیز مشخص شده است و طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده این نرم‌افزار آماده تحویل به بسیج سازندگی کشور خواهد بود.

,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه