اخبار داغ

پژمانفر:

توجه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند به روند تولید شتاب بسیاری دهد/ دولت به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد

توجه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند به روند تولید شتاب بسیاری دهد/ دولت به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: راه نجات و پیشرفت کشور جهش تولید است و دولت باید از تصدی‌گری در بخش اقتصادی دست بردارد و صرفا به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری،گفت: همه مسئولان به ویژه دولت و مجلس باید برای اجرا کردن شعار سال و تسریع در روند تولید، تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دشمنان طی سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا به اقتصاد کشورمان لطمه وارد کنند، افزود: توجه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند به روند تولید شتاب بسیار زیادی دهد.

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسریع در روند تولید و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی یکی از راهکارهای اصلی برای مقابله با جنگ اقتصادی است.

,

وی با بیان اینکه مصرف کالاهای ایرانی راهکاری اساسی برای تحقق شعار سال است، تاکید کرد: ما باید از تولیدات داخلی خودمان استفاده کنیم که در صورت تحقق این مسئله، قطعاً تأثیر آن را در بهبود شرایط اقتصادی کشور و به ویژه بهبود وضعیت اشتغال خواهیم دید.

,

پژمانفر با تاکید بر اینکه جهش تولید مستلزم این است که مجلس قوانین دست و پاگیر را اصلاح و حذف کند، تصریح کرد: دستگاه‌های ذیربط باید در سال ۹۹ به خوبی از تولید و تولیدکننده، حمایت کنند.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه نجات و پیشرفت کشور جهش تولید است، تصریح کرد: متأسفانه ما شاهد رقابتی نابرابر بین کالاهای وارداتی و داخلی هستیم و هزینه‌هایی که بر تولید داخل فشار وارد می‌کند، باعث می‌شود که تولیدکنندگان داخلی انگیزه‌ای برای کار نداشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت باید در سال جدید در جهت کاهش هزینه‌های سربار بخش تولید گام بردارد، گفت: دولت باید از تصدی‌گری در بخش اقتصادی دست بردارد و صرفاً به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه