اخبار داغ

با هدف کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا

مرکز مشاوره غیرحضوری و رایگان در کرمانشاه راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره غیرحضوری و رایگان در کرمانشاه راه‌اندازی شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز مشاوره غیرحضوری کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز از راه اندازی مرکز مشاوره غیر حضوری و رایگان برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه پیامدهای روانی و اجتماعی حوادث و بلایا پس از فروکش آن حوادث خود را نمایان می‌کنند لذا با کمک شهرداری کرمانشاه این مرکز راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: هدف از مشاوره و حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث غیر مترقبه کمک به گروه‌های آسیب پذیر و واکنش‌های افراد پس از حوادث است.

,

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان، خاطر نشان کرد: در این شرایط مشاوران می‌توانند با مداخله و مشاوره اجتماعی تسکینی بر آلام مردم باشند.

,

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: طی جلسه مشترکی با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و جبهه فرهنگی انقلاب قرار شد چند نفر از مشاورانی که در امور خانواده تخصص دارند را جهت ارائه مشاوره اسلامی بکارگیری کنیم.

,

وی گفت: در طرح مشاوره تلفنی تحت عنوان «چتر آرامش» به صورت تلفنی خدمات مشاوره غیر حضوری و رایگان به شهروندان کرمانشاهی ارائه خواهد شد.

,

این مسئول با بیان اینکه مشاوره از اقدامات مهم و حائز اهمیت برای حفظ سلامت و پایداری خانواده است، عنوان کرد: این مشاوران امین مردم هستند و افرادی هستند که به میدان آمده‌اند تا پس از شکست کرونا زندگی مردم با مشکل مواجه نشود.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر ارتباط با مشاورین در زندگی مردم‌نهادینه شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این مرکز با هدف مقابله با ویروس کرونا و کاهش استرس و اضطراب و همچنین مشکلاتی که ممکن است با یکجا نشینی برای افراد به وجود بیاید فعالیت خواهد کرد.

,

وی افزود: بر این اساس همشهریان می‌توانند با شماره‌های ۳۸۳۷۰۸۱۹ و ۳۸۳۷۰۸۱۷ در دو شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ با مشاوران تماس حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه