اخبار داغ

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

ممانعت از ورود 272 خودرو به ایرانشهر /طرح فاصله گذاری اجتماعی بهترین اقدام برای شکست زنجیره کرونا است

ممانعت از ورود 272 خودرو به ایرانشهر /طرح فاصله گذاری اجتماعی بهترین اقدام برای شکست زنجیره کرونا است
ابوذر کوثری با بیان این که در هفتمین روز فاصله گذاری اجتماعی 272 خودرو طی ۲۴ساعت اخیر برگشت داده شدند، گفت: این طرح تا گذر کامل از اپیدمی ویروس کوید ۱۹ ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و تو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در هفتمین روز استقرار نیروی انتظامی، سپاه، پلیس راه و سایر دست اندرکاران طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی این منطقه جهت پایش مسافرین در ایست و بازرسی ورودی سرباز به ایرانشهر 76 خودرو با پلاک غیر بومی قصد ورود داشتند و 46 خودرو با پلاک بومی قصد خروج داشته که هر دومورد بر گشت داده شدند‌.
 
 
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: در ایست و بازرسی خاش به ایرانشهر 47 خودرو قصد ورود داشتند و 56 خودرو قصد خروج که هر دو مورد برگشت داده شدند.
 
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: همچنین در ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل واقع در بخش بزمان 27 دستگاه خودروی غیر بومی استان سیستان و بلوچستان قصد ورود به این منطقه را داشته و 20خودرو بومی هم قصد خروج داشتند که ارشاد و برگشت داده شدند.
 
وی خاطر نشان کرد: مردم برای حفظ سلامت خود از تردد غیرضروری در شهرها و روستاها جدا خودداری کنند. کوثری تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا گذر کامل از اپیدمی ویروس کوید ۱۹ ادامه خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه