اخبار داغ

به علت پیش بینی وقوع باران های رگباری و احتمال جاری شدن سیلاب؛

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در حالت آماده باش قرار گرفتند

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در حالت آماده باش قرار گرفتند
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی، حمایتی و خدماتی استان از امروز تا روز دوشنبه به علت بارش تگرگ و باران های رگباری همچنین احتمال وقوع سیلاب در شرایط آماده باش قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نظری مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: خراسان شمالی به علت پیش بینی وقوع بارش تگرگ، باران های رگباری و احتمال جاری شدن سیلاب طی امروز تا روز دوشنبه جاری در وضعیت نارنجی جوی قرار گرفته است که در همین راستا، دستگاه های اجرایی، حمایتی و خدماتی استان در حالت آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

نظری افزود: وضعیت جوی آب و هوا و احتمال وقوع این بارش ها از طریق دهیاری های استان به کشاورزان اطلاع رسانی شده است.

,

وی در ادامه درباره پیامد بارش های بهاری در نوروز 99 در سطح استان نیز اعلام کرد: طی 15 روز گذشته بر اثر بارش تگرگ و جاری شده روان آب ها به بخشی از باغات و مزارع استان واقع در شهرستان های گرمه، اسفراین، مانه و سملقان، جاجرم همچنین یک روستا در شهرستان بجنورد خسارت وارد شد.

,

وی همچنین افزود: در معابر شهری اسفراین و گرمه آب گرفتگی و در معابر شهری و روستایی شهرستان جاجرم نیز آب گرفتگی اتفاق افتاد.

,

نظری یادآور شد: در نوروز 99 به علت جاری شدن روان آب در محور میامی-گرمه نیز ابنیه فنی آسیب دیدند.

,

وی گفت: هنوز برآورد نهایی مالی از خسارت های وارده بر بخش کشاورزی و ابنیه فنی استان که بر اثر بارش تگرگ و جاری شدن روان آب که آسیب دیده اند، مشخص نشده است.

,

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به مسئله شیوع بیماری کرونا ویروس، تا 20 فروردین ماه جاری همچنان دانشگاه ها و مدارس تعطیل خواهند بود و ادارات نیز با یک سوم از نیروهای خود فعال هستند.

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: در بخش اصناف نیز تا 20 فروردین ماه جاری فقط داروخانه ها، مراکز فروش خوارو بار و مراکز تولیدی در استان فعال خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه