اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی:

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک برگزار می‌شود

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک برگزار می‌شود
فرجی گفت: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک روز هجدهم فروردین با هدف گندزدایی و ضدعفونی معابر و حواشی بجنورد جهت ریشه کنی کرونا برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسماعیل فرجی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت:  رزمایش سراسری  دفاع بیولوژیک، گندزدایی و ضدعفونی معابر سطح شهرستان بجنورد، مرکز خراسان شمالی جهت مبارزه و ریشه کن کردن ویروس کرونا برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: این رزمایش با مشارکت تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه و گردان جنگ نوین و ناحیه بجنورد صبح روز دوشنبه از ساعت 8 صبح با حضور 100 نفر از پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بجنورد اجرایی می شود.

,

سرهنگ فرجی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان آمادگی اش را جهت کمک به دستگاه های اجرایی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها که در ستاد مقابله با ویروس کرونا فعال هستند اعلام کرد  که تمام امکانات، توانمندی و تجهیزات سپاه استان را جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام دهد.

,

وی هدف از اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک را ضدعفونی ،گندزدایی و رفع آلودگی از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت ، حواشی شهر عنوان کرد و گفت: انجام این رزمایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

,

سرهنگ فرجی خاطرنشان کرد: 83 دستگاه سم پاشی دستی و خودرویی، 130 دستگاه موتورسیکلت، 5 دستگاه وانت نیسان، 5 دستگاه مزدا، 30 دستگاه تویتا و سایر تجیهزات برای انجام این رزمایش در حالت آمادگی قرار دارند.

,

وی اضافه کرد: همچنین طی روزهای آتی این رزمایش در شهرستان های شیروان و اسفراین انجام خواهد شد و سپاه استان این آمادگی را دارد که در سایر شهرستان ها نیز رزمایش دفاع بیولوژیک را اجرایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه