اخبار داغ

شناسائی ۱۷ بیمار کرونایی جدید در استان بوشهر/ ۱۲ بیمار کرونایی جدید در دشتستان

شناسائی ۱۷ بیمار کرونایی جدید در استان بوشهر/ ۱۲ بیمار کرونایی جدید در دشتستان
اعلام رسمی ظهر شنبه ۱۶ فروردین: ۱۷ نفر به لیست مبتلایان کرونا در استان بوشهر افزوده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  اعلام رسمی ظهر شنبه ۱۶ فروردین: ۱۷ نفر به لیست مبتلایان کرونا در استان بوشهر افزوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به این آمار اظهار کرد: آزمایش کرونا ۱۷ بیمار دیگر در استان بوشهر مثبت اعلام شد و مجموع بیماران کرونایی این استان به ۱۲۲ نفر رسید.

,

, ,

این درحالی است که روز گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بوشهر صفر اعلام شده بود اما یکباره شمار مبتلایان در غفلت مسئولین پیشه گرفت.

,

که یکی از رسانه های دشتستان افزایش یکباره مبتلا به ویروس کرونا را اینگونه نوشته است: در روزهای پایاینی سال ۹۸ خانم میانسال از اهالی غیربومی و ساکن یک روستا در دشتستان به جهت کسالتی که داشته است به بیمارستان شهید گنجی برازجان مراجعه می کند و پزشکان متخصص در کنار انجام آزمایشات مربوطه، تست کرونا هم از فرد مورد نظر گرفته و به جهت کسب اطلاع از وضعیت سلامت وی نمونه مربوطه را به آزمایشگاه تهران ارسال می کنند.

,

قبل از اعلام پاسخ استعلام از تهران این خانم میانسال در بیمارستان فوت و جسد تحویل خانواده ‌متوفی می گردد.

,

, ,

خانواده که اطلاعی از بیماری وی نداشته اند  اقدام به غسل و خاکسپاری مادر خود می نمایند (بدون رعایت پروتکل جهانی سازمان بهداشت) که ۴۸ ساعت پس از خاکسپاری، مطلع می شوند مادر به دلیل مبتلا به ویروس کرونا در گذشته است.

,

براساس این گزارش علاوه بر آن ۵ نفری که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  اظهار کرده بود احتمال ابتلای افرادی که در مراسم شست و‌ شو، تشییع و خاک سپاری ایشان همکاری و حضور داشته اند  وجود دارد.

,

, ,

ضمن اینکه روز گذشته عروس این خانواده بر اثر ابتلا به این ویروس فوت نموده و شمار فوت شدگان این خانواده به سه نفر رسیده است.

,

نیاز است دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در کنار همه تلاش هایی که در این مدت برای سلامت هموطنان کرده است و همچنان تلاش های کادر درمانی ادامه دارد توجه ویژه و خاصی به همه موارد داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه