اخبار داغ

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان همدان مطرح کرد؛

بهاء دادن به جوانان و عدم پرداخت سود بانکی راهکار تحقق شعار سال

بهاء دادن به جوانان و عدم پرداخت سود بانکی راهکار تحقق شعار سال
محمدعلی زلفی گل با بیان اینکه راهکار تحقق شعار سال انجام مطالعات تطبیقی فراملی، بهاء دادن به جوانان و عدم پرداخت سود به سپرده های بانکی است، گفت: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست و با حمایت از تولید داخلی بستر اشتغالزایی و رونق تولید در کشور افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی زلفی گل، رئیس مجمع عالی بسبجیان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تحقق شعار جهش تولید با وجود شرایط تحریمی فعلی اظهار کرد: البته تحریم ها به طور قطع به یقین بی تاثیر نمی تواند باشد اما به همان میزان هم اگر از این شرایط درست استفاده شود می تواند موجب رونق تولید در کشور شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: برای مثال با وجود تحریم وقتی واردات محصولات مختلف به کشور کاهش یابد، بستر لازم ایجاد می شود که نیازها در داخل کشور مرتفع شود.

,

زلفی گل با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست و با حمایت از تولید داخلی بستر اشتغالزایی و رونق تولید در کشور افزایش می یابد، گفت: با مهندسی معکوس و ابداع و ایجاد کارخانه و صنعت، تولید به طور حتم رونق می گیرد.

,

رئیس مجمع  عالی بسیجیان استان همدان در خصوص راهکارهای تحقق شعار جهش تولید نیز خاطرنشان کرد: راهکار تحقق شعار سال به دست دولت است و دولت تا زمانی که به سپرده های بانکی سود می دهد رونق تولید در کشور ایجاد نمی شود.

,

وی با تاکید بر اینکه ما باید از کشورهای پیشرفته در زمینه رونق تولید الگوبرداری کنیم، ادامه داد: معتقدم مطالعات تطبیقی فراملی در زمینه رونق تولید، بها دادن و ارزش قائل شدن برای جوانان در زمینه امتیازدهی شرکت های دانش بنیان در صورت تقاضا و عدم پرداخت سود به سپرده های بانکی می تواند تحقق راهکارهای شعار سال باشد.

,

زلفی گل اضافه کرد: علاوه بر این موارد ذکر شده باید افراد را ترغیب کنیم که به جای سرمایه گذاری در خرید زمین و مسکن به مانند کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه تولید سرمایه گذاری کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه دولت و حاکمیت باید شرایطی را ایجاد کنند که ثروتمندان ما پول خود را در خارج از کشور سرمایه گذاری نکنند، تصریح کرد: باید نوع نگاه و نگرش به موضوعات فرهنگی، کار و اشتغال در کشور را تغییر دهیم و نگاه جامعه را در این زمینه تقویت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه