اخبار داغ

عدول دولت از قول خود؛

یک بام دو هوای دولت در اخراج کارگران/ 35 نفر از نیروهای شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل کنار گذاشته شد

یک بام دو هوای دولت در اخراج کارگران/ 35 نفر از نیروهای شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل کنار گذاشته شد
در حالی رئیس جمهور بر عدم اخراج کارگران در هفتم فروردین ماه تاکید کرده بود اما در اقدامی 35 نفر نیروی های توسعه گردشگری استان اردبیل کنار گذاشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما، بخش قابل توجهی کارگران در استان اردبیل با توجه به شیوع کرونا خانه نشین شده اند و کرونا کسب و کار  آنها را  از رونق انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

شهرستان سرعین که به سرزمین چشمه های بهشتی مشهور است بخش قابل توجهی از مشاغل بر پایه گردشگری استوار است.

,

بخش های خصوصی که معمولا چه قبل و یا بعد کرونا با کارگران خود طی می کنند که شرط کار در ان مجموعه وجود مسافران و یا در مدت زمان مشخصی خواهد بود؛اما شرکت توسعه گردشگری که هتل بین المللی لاله و ابدرمانی سبلان را اداره می کند با شیوع کرونا پایان کار 35 نفر کارگران را اعلام کرد.

,

سبلان-آبدرمانی سبلان-استخر سبلان-سبلان سرعین-خرید بلیط آبدرمانی ...

, سبلان-آبدرمانی سبلان-استخر سبلان-سبلان سرعین-خرید بلیط آبدرمانی ...,

این در حالی است که «حسن روحانی» صبح پنجشنبه، 7 فروردین در جلسه اقتصادی کرونا اظهار کرد: از امروز محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود. نسبت به کسب و کارهایی که صدمه دیدند مشروط به اینکه کارگری را اخراج نکرده باشند تسهیلات ارزان قیمت در اختیارشان می‌گذاریم که برای این کار برنامه‌ریزی می‌شود.

,

وی گفت:  امروز تصمیمات دیگری را اتخاذ کردیم. اولین تصمیم این بود که نسبت به کسب و کارهایی که صدمه دیدند مشروط بر اینکه کارگری را اخراج نکرده باشند و نکنند، اگر بنگاهی صدمه دیده و کارگری را اخراج نکرده باشد تسهیلات ارزان قیمتی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم. در این زمینه  وزارتخانه های صمت و رفاه و بخش اقتصادی دولت، برنامه ریزی و تعیین  و جدول آن را مشخص می‌کنند و در مجموع   75 هزار میلیارد تومان را برای این کار مدنظر قرار دادیم.

,

عدم تمدید قرار داد ۳۵ نفر از نیرو های هتل لاله و آبدرمانی سرعین/ این افراد به بیمه بیکاری معرفی می شوند

, عدم تمدید قرار داد ۳۵ نفر از نیرو های هتل لاله و آبدرمانی سرعین/ این افراد به بیمه بیکاری معرفی می شوند,

معرفی هتل‌های ایران: هتل‌های سرعین

, معرفی هتل‌های ایران: هتل‌های سرعین, معرفی هتل‌های ایران: هتل‌های سرعین,

محرم ارشد معاون سیاسی فرمانداری سرعین در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه تعدیل نیرو در آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین به چشمه لر گفت: ۳۵ نفر از نیروهای این مجموعه با توجه به تعطیلی های پیش آمده تمدید قرارداد نشده اند ولی با پیگیری های انجام شده در صدد این هستیم این افراد به بیمه بیکاری معرفی شوند.

,

وی افزود: پیگیر هستیم تا این عزیزان پس از سپری شدن تعطیلات پیش آمده دوباره به شغل های قبلی خود باز گردند.

,

شرکت توسعه گردشگری که ۷۳ درصد سهام آن دولتی است با کنار گذاشتن 35 نفر از نیرو های هتل لاله و ابدرمانی سبلان در شبکه های اجتماعی مورد  انتقادهای معنا داری به این رویکرد دولت در اخراج کارکنان خود علیرغم تاکید روحانی به عدم اخراج این قشر از جامعه داشته اند.

,

بازگشت نیروهای توسعه گردشگری پس از کرونا

, بازگشت نیروهای توسعه گردشگری پس از کرونا,

 علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم در این را به خبرنگار سبلان ما  از پیگیری مشکلات کارکنان شرکت توسعه گردشگری ایران و هتل لاله سرعین خبرداد و گفت: طی تماس تلفنی با افشاری رئیس هیات مدیره توسعه گردشگری ایران در خصوص تعدیل بیش از ۴۰ نفر از نیروهای هتل لاله سرعین، آبدرمانی سبلان، وی قول صد در صدی به بازگرداندن تمام نیروی های تعدیل شده بعد از پایان یافتن و شکست شیوع ویروس کرونا در کشور دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه