اخبار داغ

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد؛

پخش جشن نیمه شعبان در جوار بقعه امام زاده ابراهیم(ع) از فضای مجازی

پخش جشن نیمه شعبان در جوار بقعه امام زاده ابراهیم(ع) از فضای مجازی
حجت الاسلام محمد صالحی گفت: با توجه به شرایط خاص به وجود آمده در کشور جشن نیمه شعبان در جوار بقعه امام زاده ابراهیم(ع) از فضای مجازی پخش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت:  با توجه به شرایط خاصی که در کشور به وجود آمده است، امسال در نیمه شعبان، جشن ولادت امام زمان (عج) در بقاع متبرکه به خصوص بقعه امام زاده ابراهیم (ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود و از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه امام زاده‌ها بسته شده است، توسل خانگی یکی از تمهیداتی است که در ماه شعبان انجام می‌شود.

,

وی ادامه داد: در این راستا سخنران و مداح در بقاع متبرکه حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌های آنها ضبط و در اختیار مردم در شبکه‌های اجتماعی قرار خواهد گرفت.

,

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: درست است که درب بقاع متبرکه بسته است اما این مکان‌ها هیچ گاه تعطیل نیستند و از نظر معنوی به کار خود ادامه خواهد داد.

,

مدیر کل اوقاف کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارگاه تولید ماسک‌های استاندارد قابل تأیید دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو در یکی از مکان‌های موقوفه‌ای با فعالیت سه شیفت امروز افتتاح می‌شود.

,

وی افزود: پنج هزار پک بهداشتی در اختیار مناطق محروم کرمانشاه قرار گرفته و با استفاده از ظرفیت موقوفات استان خدمات شایانی در زمینه تهیه مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی، گندزدایی شبانه معابر شهر انجام شده است.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۲۰ تخته پتو به نقاهتگاه بیماران مربوط به کووید ۱۹ ارتش اختصاص داده شده است خاطرنشان کرد: شرایط فعلی جامعه همچون شرایط جنگی است که همه باید با تمام توان در مقابله با ریشه کنی بیماری کرونا تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه