اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران اعلام کرد

توزیع 2500 بسته معیشتی بین مددجویان مازندران از محل موقوفات

توزیع 2500 بسته معیشتی بین مددجویان مازندران از محل موقوفات
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تهیه ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات استان در راستای طرح آستان مهربانی و افق بقاع متبرکه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی طی گفت و گویی با اشاره به سال‌نو و ضرورت کمک به مددجویان، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران همه ساله در روزهای پایانی سال با توجه به رسالت خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو می‌کند.

وی افزود: با توجه به روزهایی که ویروس منحوس کرونا به کسب و کار بسیاری از خانواده‌های مددجو صدمه وارد کرده توزیع بسته‌های معیشتی ضرورت دارد و در این راستا برای کسانی که نیازمند بودند بسته‌های معیشتی در قالب طرح افق و طرح آستان مهربانی در سطح استان تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مردم از جمله ماکارونی، مرغ، گوشت، رب، برنج، حبوبات، اقلام بهداشتی و... است.

حیدری خدمت به مردم و کمک به همنوعان را یکی از مسائل ضروری دانست و افزود: این بسته ها از محل عواید موقوفات مرتبط و با کمک خیران تهیه و بین خانواده‌های مددجو توزیع شده است.

حیدری از تهیه و توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات بین مددجویان مازندرانی خبر داد و گفت: این بسته‌ها توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران و مدیران بقاع متبرکه استان به همراه جمعی از خیرین تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه