اخبار داغ

فرماندار شهرستان اردل خبرداد؛

20 درصد باغات اردل دچار سرمازدگی شدند

20 درصد باغات اردل دچار سرمازدگی شدند
محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل گفت: سرمازدگی به 20 درصد باغات هسته دار از جمله هلو، زرد آلو و آلبالو این شهرستان خسارت وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:به لحاظ اینکه امسال تولید محصولات کشاورزی در شهرستان اردل به نحوی قابل قبول خواهد بود لازم تا اقدامات کارشناسی انجام دهیم و از افت کیفیت محصولات کشاورزی جلوگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,

کیانی در ادامه با ذکر اینکه افت دمای هوا در هفته‌های اخیر به طور میانگین به 20 درصد از باغات شهرستان  اردل خسارت وارد شود، افزود: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع جهاد کشاورزی و حساسیت باغداران نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه موجب شد از افزایش خسارت سرمازدگی به باغات جلوگیری شود.

,

وی اظهار کرد: میزان تقریبی برآورد خسارات وارد شده ناشی از سرمازدگی ۱۴ میلیارد ریال برآورد گردید که موضوع را به مدیریت بحران استان گزارش نمودیم و  استان نیز به تهران انعکاس داده و پس از حصول نتیجه، هر تصمیمی که در خصوص جبران خسارات ناشی از سرمازدگی گرفته شد از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به باغداران خسارت دیده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه