اخبار داغ

الهیان در گفتگو با دانا:

رئیس‌جمهور پاسخگوی عدم هماهنگی بخش‌های دولتی در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باشد

رئیس‌جمهور پاسخگوی عدم هماهنگی بخش‌های دولتی در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باشد
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: نبود انسجام در عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا نشان از عدم وجود مدیریت واحد است، که شخص رئیس جمهور باید نسبت به این مسیله پاسخگو باشند.
[

زهره الهیان، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به ابلاغیه وزارت صمت مبنی بر بازگشایی برخی از صنوف و مشاغل گفت: این ابلاغیه از عدم هماهنگی دولت با ستاد ملی مبارزه با کرونا حکایت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه اگر بنا باشد دستگاه‌ها، وزارتخانه و شخص رئیس جمهور به نظرات علمی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا بی توجهی کنند بدون شک هزینه های کلانی بر اقتصاد و سلامت جامعه تحمیل خواهد شد افزود: عدم توجه به نظرات کارشناسی وزارت بهداشت در ممنوعیت تردد و نیز فاصله گذاری اجتماعی در نیمه دوم اسفند ماه موجب گسترش موج ابتلا به کرونا شد.
,
 
,
الهیان ادامه داد: اگر قبل از شروع سال و حتی نیمه دوم اسفند این ممنوعیت‌ها اعمال و فاصله‌گذاری اجتماعی طبق نظر کارشناسان بهداشتی انجام می‌شد امروز شرایط بهتری داشتیم و با این حجم از مبتلایان و تلفات براثر ویروس کرونا رو به رو نمی شدیم.
,
 
,
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر در شرایط کنونی دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت نشود در آینده با چالش های جدی مواجه خواهیم شد همانطور که وزیر بهداشت نسبت به این مسیله هشدار دادند.
,
 
,
الهیان با اشاره به عدم هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه ها خاطرنشان کرد: نبود انسجام در عملکرد این ستاد نشان از عدم وجود مدیریت واحد است، که شخص رئیس جمهور باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی نیازمند مدیریت قوی و قاطع در کشور هستیم تا به سلامت از بحران کرونا عبور کنیم، تاکید کرد: این امر حضور موثر و مدیریت شخص رئیس جمهور را می طلبد، مسئولان کلان کشور باید نسبت به این موضوع ورود جدی تری پیدا کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه