اخبار داغ

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو:

تعطیلی بازار خودرو ادامه دارد/ قیمت اعلامی خودروها در رسانه‌ها غلط است

تعطیلی بازار خودرو ادامه دارد/ قیمت اعلامی خودروها در رسانه‌ها غلط است
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو پایتخت می‌گوید: بازار خودرو تعطیل بوده و همه نمایشگاه‌ها بسته است و هیچ فعالیت خرید و فروشی انجام نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سعید موتمنی» گفت: قیمت خودروها همان قیمت های پیش از عید است و در این شرایط هیچ فرد عاقلی به فکر خرید خودرو، جایگزین کردن خودرو یا تبدیل به احسن کردن آن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به اعتقاد این مقام صنفی، هر قیمتی نیز که این روزها برای خودروها اعلام شود، غلط است، زیرا بازار تعطیل است.

,

وی به طور اجمالی به بازار خودرو در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پارسال فقط در اردیبهشت‌ماه جنب و جوشی در بازار خودرو شاهد بودیم که متاثر از قیمت سازی‌ها و افزایش قیمت‌ها بود، اما پس از آن با ورود نهادهای نظارتی تا شهریورماه بازار آرام بود، پس از آن شیب افزایش کند قیمت ها آغاز شد و تا اوایل بهمن به اوج خود رسید و از اواخر بهمن کاهش قیمت ها شروع شد.

,

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو پایتخت یادآور شد: در مجموع سال گذشته بازاری برای خودرو به آن صورت وجود نداشت، فقط برچسب قیمت خودروها عوض می شد و به جز آنهایی که در فضای مجازی خرید و فروش می کردند در عمل خرید و فروشی در نمایشگاه های خودرو شاهد نبودیم.

,

وی تاکید کرد: این مساله سبب آسیب دیدن کسب و کار فعالان بازار به ویژه افرادی که نمایشگاه های خودرو را اجاره کرده بودند، شد.

,

موتمنی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، اگر هم فعالیت های اقتصادی آغاز شود به نظر نمی رسد افراد برای خرید و فروش خودرو مراجعه کنند و پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا چند ماه آینده و ریشه کن شدن کامل این ویروس ادامه داشته باشد.

,

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به مسائل یاد شده سازمان امور مالیاتی بخشودگی مالیات سه ماهه بهمن، اسفند و فروردین ماه این صنف را در دستور کار قرار دهد، زیرا نمایشگاه های خودرو سال گذشته در رکود بوده و با شیوع کرونا این رکود شدیدتر نیز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه