اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

کشف 161 کیلوگرم شیشه در هرمزگان

کشف 161 کیلوگرم شیشه در هرمزگان
سردارجعفری از کشف ۱۶۱ کیلوگرم شیشه از یک کانتینر با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ناجا در بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، سردارغلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از حمل محموله ترانزیتی مواد مخدر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: قاچاقچیان محموله ای از مواد مخدر صنعتی را به صورت کاملا حرفه ای در قالب بار تجاری بلوریجات توسط یک دستگاه کانتینر از مبدا تهران بارگیری و قصد داشتند از طریق یکی از گمرکات شهرستان بندرعباس به کشور های آسیایی منتقل کنند.

,

این مقام انتظامی استان با اشاره به پیچیدگی عملیات و جاسازی حرفه ای محموله مذکور که حتی از دستگاه ایکس ری گمرک نیز بدون شناسایی عبور کرده بود، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و در حضور نمایندگان گمرک نسبت به فک پلمب کانتینر اقدام و در بازرسی از آن ۱۶۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه یک متهم تاکنون در این زمینه دستگیر و اقدامات پلیس جهت شناسایی سایر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد از شهروندان خواست تا برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه