اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:

قاتل جوان زاهدانی در کمتر از 14 روز دستگیر شد/داماد انتقام جو برادرزنش را به کام مرگ کشاند

قاتل جوان زاهدانی در کمتر از 14 روز دستگیر شد/داماد انتقام جو برادرزنش را به کام مرگ کشاند
ابراهیم ملاشاهی گفت:با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قاتلی که با ضربات چاقو و شلیک سلاح شکاری برادر همسر خود را به قتل رسانده بود، پس از 14 روز فرار دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: 25 اسفند ماه سال 98 گزارشی مبنی بر کشف جسد در یکی از باغات حومه زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهرستان اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، جسد جوانی 30ساله که آثار گلوله اسلحه شکاری و ضربات چاقو بر بدن او مشهود بود در محل روئیت شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده بلافاصله پس از شناسایی هویت مقتول، تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند و به جمع آوری سرنخ های موجود پرداختند.

ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نتیجه تحقیقات خود به شوهر خواهر مقتول، که مدتی با او اختلاف داشته است و پس از پیدا شدن جسدش ناپدید شده بود مظنون و پس از حصول اطمینان، دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت:با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش برای شناسایی مخفیگاه او آغاز، که سرانجام با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاهش در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و متهم 38 ساله پس از 14 روز فرار در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف سلاح شکاری استفاده شده در این قتل در بازرسی از مخفیگاه قاتل اظهار کرد: متهم که پس از روبرو شدن با ادله پلیس چیزی برای کتمان نداشت پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل برادر همسر خود با انگیزه انتقام جویی به دیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه