اخبار داغ

شوآف جدید وزیر جوان؛ سرعت اینترنت خانگی ۴ برابر می شود

شوآف جدید وزیر جوان؛ سرعت اینترنت خانگی ۴ برابر می شود
طبق اعلام وزیر ارتباطات بناست سرعت اینترنت خانگی در شهر قم از عصر امروز ۴ برابر شود و این برنامه برای تهران نیز به زودی اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتی اعلام کرد که از عصر امروز سرعت اینترنت خانگی در شهر قم 4 برابر می شود و این برنامه نیز به زودی برای تهران اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ویروس کرونا , محمدجواد آذری‌جهرمی , اینترنت , ترافیک اینترنت ,

, ویروس کرونا , محمدجواد آذری‌جهرمی , اینترنت , ترافیک اینترنت , ,

پیش از این آذری جهرمی کم بودن سرعت اینترنت را به گردن صدا و سیما انداخته و مدعی شده بود شبکه‌ موبایل در تهران به حداکثر میزان ظرفیت نامی خود رسیده است. تنها راه افزایش ظرفیت پهنای باند،اضافه کردن فرکانسی است که در اختیار صداوسیماست.

,

در همین راستا محمدحسین رنجبران مدیر روابط عومی سازمان صداوسیما در واکنش به این ادعای آذری جهرمی نوشت:

,

«برادرمون سه سال نتونست مجلس طرفدار خودشون رو اقناع کنه که نظراتش کارشناسیه و نمایندگان زیر بار کار خلاف قانونی که می‌گوید نرفتند؛ آن وقت دوباره میاد میگه تقصیر صداوسیماست اینترنت کنده!

,

آقا یا یه دلیل دیگه پیدا کن یا بر اساس آنچه که خودتون گفتید زمانی که برنامه‌های پرمخاطب صداوسیما پخش می‌شه و ترافیک انترنت میاد پایین رو به مشترکان پیشنهاد بدید.
در ضمن بیخ گوشمان در ترکیه 88 درصد پوشش اینترنت خانگی است، اما در کشور ما به مدد هنر شما زیر 40 درصد است؛ اینکه دیگه ربطی به صداوسیما نداره!»

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه