اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت مازندران عنوان کرد

پلمب بیش از 1500 واحد صنفی متخلف مازندران در تعطیلات نوروزی

پلمب بیش از 1500 واحد صنفی متخلف مازندران در تعطیلات نوروزی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به انجام بیش از 13 هزار مورد بازرسی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان از پلمب بیش از یک‌هزار و 500 واحد صنفی متخلف طی این ایام خبر داد و گفت: بازار استان تا تاریخ 20 فروردین ماه تعطیل است و تنها صنوف اعلام شده، مجاز به فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد 13 هزار و 275 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر مازندران توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است.

وی افزود: طی بازرسی‌های صورت گرفته تعداد 380 پرونده تخلف تشکیل که جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به تعداد یک‌هزار و 585 مورد پلمب واحدهای صنفی طی این مدت در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این واحدهای صنفی که عمدتاً قبل از پلمپ به صاحبان آن‌ها تذکر داده شده بود با تکرار تخلف، پلمپ و تعطیل شده‌اند.

قوانلو عمده عناوین تخلفات کشف شده را گران‌فروشی، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت ،عدم رعایت مسائل بهداشتی و سایر تخلفات صنفی عنوان و اعلام کرد: بازرسان این سازمان، بازار استان را کاملا رصد کرده و با هر گونه تخلف اقتصادی در اسرع وقت برخورد قانونی لازم را صورت خواهند داد.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازار استان تا تاریخ 20 فروردین ماه تعطیل بوده و فقط واحدهای سوپرمارکت، فروشگاه گوشت قرمز و مرغ، فروشگاه های بزرگ فروش اقلام اساسی خانوار، میوه فروشی‌ها و نانوایی‌هایی که از قبل به آن‌ها اجازه‌ی فعالیت داده شده است، مجاز به تداوم فعالیت می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن تقدیر از متصدیان واحدهای صنفی بابت تعطیلی بازار با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی صادره، یادآور شد: تاکنون برای حمایت از فعالان اقتصادی و اصناف تصمیمات مناسبی از سوی هیات دولت اتخاذ شده است.

قوانلو متذکر شد: راجع به فعالیت بازار و واحدهای صنفی بعد از تاریخ 20 فروردین ماه، در روزهای آینده تصمیم گرفته خواهد شد که از طریق مجاری رسمی به سمع و نظر شهروندان استان رسانیده خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه